FC2ブログ
Daisypath Anniversary tickers
2019生日又來了-第7擊~ 五個女人篇
在小嘉家探完B, 我們幾個就打的出觀塘, 匯合Anmary吃我的生日飯了~ 去年anmary不能出席, 今年anmary排除萬難終於能到賀, 真是多謝俾面, 哈哈!
本來在西貢揀間格調好一點的餐廳, 不過實在找不到, 哈! 之後就找觀塘啦, 大家回去也方便一點嘛 =p 這次揀的是近來開的"釣魚船屋", 貪佢有隻大船有得釣魚夠gimmick丫嘛~ 在日本我也沒去過這些餐廳呢.... 魚釣上來做刺身的話有7折, 不過我們今天5個人中就有3個人不吃魚刺身, 所以最後我們也沒釣魚, 哈哈哈!
餐廳環境不錯, 位置很闊落, 日本野黎講叫坐得幾舒服~ 不過食物味道就令我有點失望, 有些食物的份量偏少而且價錢有點略貴, 但so far也ok既, 尚可接受.....
是晚在餐廳坐了4個小時~ 好像已經有好一陣子沒那麼齊人能談那麼久了, 真是難得和盡興 =p

大大隻魚船的確很吸睛幾有gimmick~ 不過不少人不吃魚, 所以我們今天沒釣魚啦.....

蟹子沙律, 帶子卷, 鹿兒島黑豚鍋, sake, 雞泡魚乾, 燒明太子

烤雞軟骨, 海膽天婦羅, 海膽燒飯團, 炸蝦天婦羅, 明太子溫泉蛋烏冬~ sake杯子很漂亮!


dinner完是吃蛋糕時間, 今年的生日蛋糕是個很可愛的Q版限定富士山~ 之前Rosians們在同一家cake shop買了個櫻花蛋糕給我, 所以這個cake我早陣子是在網上見過的~ 不過實物比圖片令呢~ 但我最欣賞的是那張櫻花樹下的生日卡, 也有個富士山的呢~ 富士山蛋糕與櫻花生日卡放在一起, 真係好令好令呀, 成個意境好夾好詩情畫意呢~ 仲可以延續我剛從日本回來的櫻花感覺呢~ haha~想想看, 原來4月出生的我正好生在櫻花盛開的月份呢, 原來仲咁浪漫的, 之前都冇諗過, 哈 >w< 小透還很有自信的話她們一向挑的蛋糕一直都是最好的, 但說我其他朋友近年進步了, hahaha!! thank you girls for selecting the BEST birthday cake for me every year >3<

櫻花樹と富士山下的生日飯~ 有富士山蛋糕和櫻花富士山生日卡~

特別欣賞今次個意境~ 富士山再配合埋櫻花樹, 好令好令!

thank you girls for selecting the BEST birthday cake for me every year >3<

小透, anmary, ketu, 小豬, 小嘉~ ketu常常在中間當主角.... lol

臨走前, 店員還主動幫我們要在fish tank前拍個照~ 不錯!
食店: 釣魚船屋
地址: 觀塘駿業街56號中海日昇中心2樓H室
節日慶祝 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2019/04/14(日)
comments
我地話要回歸平實,下年買美心俾你XDD
2019/04/16(火) 23:30:35 | URL | 小透 #b.E4sAjE[ 編集]
小透

起碼都東海堂啦 LOL
2019/04/17(水) 08:55:52 | URL | 小豬* #-[ 編集]
小透還很有自信的話她們一向挑的蛋糕一直都是最好的<--因為呢句說話,我特登翻睇左過去幾年的日記,由2011開始...我地真係每年生日都為你花盡心思...尤其係我啦~:p
然後...我都費時望自己生日係點...尤其30個年...好過份...-_-
2019/04/18(木) 09:05:18 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉

哈哈~ 知道啦~ 你們是最用心的, 衷心感激 >w<

你30果年我真係唔記得, 不過頭先入你日記睇左, 哈哈哈.... dancing queen果張 XD
今年3X買番張好勁既比你啦~ 唔好無奈 (知你唔會嬲, 哈哈)
2019/04/18(木) 10:15:15 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4933-a06cba14
Trackback