Daisypath Anniversary tickers
小南回港聚會*
小南回港當然要去"小南國"相聚啦~ 哈哈哈!! 我們約了在沙田, 方便小南吧~ Nana也帶了小王妹,所以今天是全女班呢, hahaha!!
跟小南已有3年沒見面了, 上次見面是在2014年時, 我獨自去東京時順便找她的~ 那時候已見過在她家見過Marika和Emika了~ hehee!! 那時候已經覺得Marika非常鬼靈精, 很討人歡心! 而當時的Emika還在坐學行車不懂說話呢!
一別3年, 如今Marika和Emika都已經分別7歲和3歲了! 而且小南的第3個女兒Haruka也出世了呢! 第一次跟Haruka見面呢! 小南一個人帶住3個女兒實在太厲害了~ 二女和大女輪著要媽媽的attention, 好彩小女兒很乖巧完全不吵人! haha!

一來到時Marika和Emika都很怕生, 我就立即開了3年前我和Marika和Emika的照片給她們看, Marika認得自己呢 (唔知佢仲記唔記得 XD) 之後立即hyper了~ haha! 小南說話還是那麼溫柔的, 很難想像她是如何應付3個女兒同時發瘋呢 XD
今天可以看出小嘉和小透對小孩非常有興趣和耐性~ 我嘛~ 對幾歲的小朋友還好, 可以講下野溝通下, 雖然BB係得意D, 但抱幾下我就夠了 XD 不過我今日都有幫手抱左Haruka好一陣子架~ kaka!
小王妹對我們幾個姨姨也是很感興趣, 佢話KETU個妝濃過我 XD (也是事實 lol) 其實我一向都幾受幾歲的小朋友歡迎丫, 尤其是小女生, 因為我化妝/ 好多accessories係身, 通常都能惹到她們的注意! haha! 當年我的孖女小表妹也是這樣 =p

蝦仁毛豆, 蟹粉豆腐, 小籠包, 雞絲粉皮, 雲吞雞

椰菜花, 餃子, 炒飯, 小排骨, 螞蟻上樹

小南的3個女兒~ Marika, Emika & Haruka~

只有半歲大的Haruka~ nice to meet u!

3個中日混血兒!! cute! Emika唔肯講中文, 哈哈!

ketu, lala, 小透, pegpeg, nana, 小嘉, 小王妹, 小豬, Haruka, 小南, Emika, Marika

7歲的Marika, 還是很鬼靈精呢! haha!!

同場加映, 2014年12月的我和Marika & Emika~ 小朋友真係大得好快呢!
食店: 小南國
地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期7樓710舖


下次見面時, 可能又是幾年後了~ 到時小朋友又會大左好多! 希望下次再見面時, 我的小孩也已經出世了吧~ haha!
明天又出差! 可以離開office鬆一鬆也是好事吧!
識飲識食 | Comments:2 | Trackbacks:0 | 2017/08/02(水)
comments
emika唔係5歲呀,人地3歲幾咋...
2017/08/06(日) 19:49:13 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
打錯,哈哈
2017/08/06(日) 20:45:54 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4489-77a7cbf9
Trackback