Daisypath Anniversary tickers
打邊爐+溝酒之home gathering~
又一個星期六, facial完之後去街市買餸, 我自己一個人去買左幾百蚊海鮮同肉呀! 十幾袋野, 好重呀!! 之後老公都有幫手去樓下買菜既....

今晚佢d fd又上左黎打邊邊~ 食野既都有成8位架~ 我, ben, joe, bun x 2, beckate x 2, 著仔~~ 差不多齊人等到9點先食得呢! 其實我都幾鍾意自己係屋企打邊邊架, d鱔、花甲、肥牛真係好正架! 真係不枉我咁辛苦去街市買餸呢....
食得七七八八, 等埋armarm落機係台灣趕番黎既野馬、同埋肥蔡, 就終於可以開champagne了! moet黎架, kaka!!! 香檳當然要等新祈哥開啦~ 結婚當日真係失禮曬lu XD

終於可以多人係屋企打邊爐了~ YEAH!

等到11點先齊曬人~ 哈哈!

等肥蔡黎到先開champagne~ moet黎架!

野馬armarm係台灣買既Whiskey, 仲有薯仔提供既日本whiskey 17年竹鶴!!

having fun~


我間兩房既屋塞得入成10個人真係好厲害呀! haha! 之後大家開whiskey飲, 包括野馬armarm係台灣買既Whiskey, 仲有薯仔提供既日本whiskey 17年竹鶴!! 正呀! 我好似都係第一次飲17年竹鶴架咋~ yeah!
beckate明年到沖繩結婚, 希望我們真係可以一齊去沖繩出席啦, 真係諗下都覺得好興奮呢!!! 大家又可以飲飲飲 XD
之後玩啤派, 賭錢的射龍門! 玩到好勁呀, 好high! 玩$真係刺殺好多呀, 仲可以幫補大家的dinner數, haha!! 最後再飲飲飲, 大家凌晨時份陸逐散band, 最遲走的野馬, 成6am天光先走人啊!! hahaha!! 明天又肯定是全日補眠的一天呢!

聚賭中!! 射龍門好玩呀!!!

其實今日都幾齊人架~
新居派對 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/06/24(土)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4466-4d1f04f2
Trackback