Daisypath Anniversary tickers
長沙出差 - Day 1
星期二又要出差喇, 好希望今年可以儲到silver, 不然就沒機會了啦, 唉! 呢2日仲要病病地作感冒, 希望今次旅途順利啦!
一出長沙機場, 嘩! 天氣也太差了吧! 天很灰, 霧霾呀! 天氣報告都說空氣質素"非常不健康"!!! 上了的士後我覺得我吸引有點困難呢, 太可怕了 >.< 出差其實真係搵命搏架!

一出長沙機場, 嘩! 咩事.... 這是霧霾嗎!??

番酒店放低野之後就出去lunch了, 有客人來開車接我去~ 今次去橘子洲上的餐廳, 吃海鮮打邊爐~ 一人一鍋的~ 那些蝦子非常好吃, 很難得! 仲有蚌仔, 螺片, 鮮魚一條~ 正! 牛肉也好吃!
本來今天有點不太舒服, 沒打算跟酒的.... 但客人多次叫了, 就喝了... 喝得不多, 一點紅酒啦... 不錯的一餐, 賺到了 =p

呢間野叫"拿督會"

中午已在喝紅酒

好多鮮鮮, 蝦子很好吃!

牛肉也好吃!
食店: 拿督會
地址: 長沙橘子洲沙灘樂園内橘子洲風景區北端


之後帶客人進工地, 再跟同事集合又進了工地.... 完全沒時間回酒店休息一下呢! 晚上再跟幾個mkt的同事, 共6個人一起吃燒肉, 人多就是要燒肉... 這家我已吃過起碼第3次了! 哈哈哈! 一點陌生的感覺都沒有 =p 不過第一次咁多人一齊食倒是真的~

今晚又是吃燒肉, 人多就是要燒肉

這家我應該已吃過第3次了!
食店: 牛家酒場
地址: 長沙五一廣場7up L3


之後仲有下場, mkt同事約左電視台的人見面, 成班人~ 我們的mkt的人真厲害! 我和另一個leasing manager也一跟起了~ 就吹吹水, 飲些免費酒 =p 我們去了某商廈的bar, 像是私竇似的~ 人不多, 都是熟人為主~ 環境都唔錯, 有景又夠高! 想不到長沙也有這種地方~
我們開了2支whiskey, 2支都是macallan 12~ (主要是我們同事6個人飲的, 電視台的人主要飲啤酒 lol) RMB 980一支, 價錢合理唔算貴呀! 我們也飲了不少.... 我都飲到high曬....
飲到12點左右, 我們先走, 然後我們5個hk人先送個local的同事回家, omg, 她喝醉了呢.... 我真係第一次照顧醉人同送人番屋企咋, 仲要唔係係HK *0* (平時都係我醉然後其他人照顧我/ 送我回家 lol) 這樣一攪, 我們回到酒店已經2am了... 好累了....

環境不錯的私竇!

開左2支whiskey, macallan 12~ rmb980一支, 價錢合理唔算貴呀!
食店: 32 corner
地址: 長沙萬達廣場C1-3208号
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/03/07(火)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4385-25cd5a2e
Trackback