Daisypath Anniversary tickers
年初五開工大吉!
連放4日的CNY假期轉眼就過去了! 今天就要開工了, 唉!
年初五開工大吉! 好彩老細還是放假中, 國內又未番工, 所以今天完完全全冇做過任何野呢~ haha! 好正! 一早落去嘆左個早餐, 之後係公司逗下利是派下利是! 好彩公司都算大, 就算結左婚既我都有利是逗! 未來應該仲有幾封大利是既~ 哈哈!
lunch成team人去左食開年飯, 十幾個人冇老細係幾爽~ 仲飲埋啤酒tim~ 希望今年大家都風山水起!
番公司吹下水hea下, 坐到4點幾都閃人, 呵呵! 冇簧管真係好鬼正, kekee!!

好彩公司都算大, 就算結左婚都有利是逗! 應該仲有幾封既~

年初五開工大吉! 都算好齊人食飯! 祝大家風山水起!


下個假要等2個多月後的easter了, 嗚.....今年工作應該都忙, 未來仲有好多挑戰! 希望一切順利啦!
生活點滴 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/02/01(水)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4358-0d8d1621
Trackback