Daisypath Anniversary tickers
偷得浮生半日假!
一早預左今日起碼有半日風假! 勁想可以掛足全日呢!! 可惜這個"妮妲"雷聲大雨點小, 真係只可以掛半日 (真心預左得半日, 因為公司要掛到2pm先可以whole day off!!)
12:40pm落波! 唉, 半日, 好過冇啦! 偷得浮生半日假! 難得可以平日在家煮埋食埋lunch先走! 煮左蘑菇牛扒, 仲有即食既鰻魚同煙鴨胸....

Weekday也可以在家食lunch!

我要在落波2小時內回公司, 2pm先出門, 2:30pm已經到公司坐埋係位喇! 仲係成條team第2早到果個tim! haha! 今日成日都冇心機做野! 我地笑說要擺工半日, 哈哈! 冇mood做野, 大家今日都好早收工, 半日真係好易過! 我打算今個星期五也要請半日假呢, kekee!
收工回家又再煮飯! 蕃茄炒蛋, 煎三文魚扒, 冬瓜蛋花湯... 兩餸一湯,一日煮兩餐,我真是個好人妻~ 其實我老公都好幸福丫 XD

蕃茄炒蛋, 煎三文魚扒, 冬瓜蛋花湯
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/08/02(火)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4215-32296f87
Trackback