Daisypath Anniversary tickers
Daifa's Birthday Dinner~
都有一陣子沒有跟朋友們外出用餐gatherings了! 旅行之前工作很忙, 旅行又用了2星期, 之後的gatherings很多都是home gathering來的!
一早約了rosians們今天吃jennifer的生日飯~ 幸好不用上我家 (留番8月先上來豪打邊爐啦), 一來不想攪咁多野、二來我明天也有個house warming呢, 哈哈!! 晚上去了跑馬地dinner, 近年生日飯我們都是吃些貴價中菜, 今次也不例外! 不過這家"壹玖捌叁"人很少呢!! 星期六都係得小貓三四隻, 都唔知做唔做得住.... 不過食物是不錯的, 雖然不算很特別, 但價錢不是很貴! 我們也吃得很飽呢!
因為席上有2位bride-to-be, 所以都說了不少籌備婚禮的東西! 雖然她們二人都打算一切從簡而且只是causal擺酒, 不過已婚的我, 見到好友快要結婚還是覺得很興奮高興呢 >w<

蜜餞素脆鱔, 香蔥油海蜇花, 蜜餞叉燒, 牛蒡燉豬展

京果陳醋咕嚕肉, 一口鮑魚豆腐, 黑蒜白玉蒸龍躉球, 瑤柱蛋白炒飯

tammy, jennifer, jelly & karen~


其實我今日armarm先買左山陰山陽旅遊書打算plan下年尾個anniversary trip, 但點知jennifer今日先同我地講年尾擺酒的日子!!! 撞曬我旅行個期呀!! WTF!!! 有冇攪錯呀!! 早2個星期明明仲話係11月架嘛!!! shit!! 點算呀! 雖然她只是casual地擺+主打親戚+未註冊, 但我都很想去飲呢 >.< 嗚.... 明年的沖繩旅行結婚又未知成唔成行..... 唉.... 真係好耿耿於懷!! 我決定過2日打去了marco polo睇下改唔改到機票遲幾日出發, 希望得啦! (不過我都要我們的1st wedding anniversary在日本過呢 >.<)
dinner完已經很飽, 之後還有birthday cake~ 這次也是出自於jelly妹妹之手, 這次是mocha口味! jennifer like! haha! happy birthday to Moongirl Daifa!! wish u all the best!! 下次生日是tammy了, jelly妹妹會研發新口味嗎? kaka!!

Happy Birthday to Moongirl Daifa!

今天也有拍polaroid!
食店: 壹玖捌叁
地址: 跑馬地載德街2-4號1樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/07/02(土)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4191-ea0e1723
Trackback