Daisypath Anniversary tickers
出嫁前, 上頭了~
婚前最後一晚, 最重要的環節當然是上頭啦! 晚上一家人, 再加上4位bm包括jelly, jennifer, 小嘉和小透上了我家睡, dinner完, 她們就在準備decorate下我家, 貼上囍字貼, 熨姊妹裙, 準備下明早玩新郎的物資.... 囍字貼都不算很多, 可以買多一倍呢, haha!
我9點多也沖涼洗頭了, 按傳統用碌柚葉沖涼, 之後就換上了紅色睡衣... 心情終於都有d緊張了! 這1, 2年, 在fb見到那麼多人穿上它, 今天終於到我穿著它待嫁了, 哈哈!

用碌柚葉沖涼~

我和他也穿了紅色睡衣, 很薄的~ 哈

ketu在我換了睡衣、上頭前就走了....


攪結婚, 我都覺得我父母都真係唔算麻煩, 又太理傳統了! 傳統要找個好命婆幫新娘上頭, 我們沒找, 就找了媽媽而已 =p 我覺得很好, 不用煩! 我真係唔care呢d野, 儀式既野我會做, 不過只會做我想follow的而已, haha! 我上頭的時間是11:30pm, 我11pm已經坐著準備standby, 點知我媽唔知攪咩唔知去左邊, 又唔煲定湯丸, 11:25pm頂唔順催她, 她才發現才不到那吉利的對白... 我真係好燥..... 唉....
set了table, 在蘋果上插上一對龍鳳燭~ 終於, 11:30pm上頭了, 就說了幾經常聽到的「一梳梳到尾, 二梳梳到白髮齊眉, 三梳梳到兒孫滿地, 四梳梳到四條銀筍盡標齊」... 很快就禮成了~ 哈哈! 媽媽煲了湯丸, 我要吃好幾粒! 其實我真係好想扮唔知唔食, 求其2粒咪算lor, 我唔想聽日凸腩呀, 唉 =_=

父母在研究那吉利的說話 =p

終於上頭了.... 平時成日聽到的什麼「一梳梳到尾.....」

一家四口合照

多謝上來見証的jelly, jennifer, 小嘉和小透

加埋妹妹, 共有5個bm在場 =p

在場見証我上頭的眾人~ thanks so much~


最後折騰到凌晨才睡, 明天5:30am開始化妝, 我5am前要起床了, 因為那麼早起, 真是很有壓力! 汗!
單身的最後一夜了, 籌備了一年有多, 明天就是我的show time + party time了! 我最緊張的只是早上的time control和我自己的speech姐 =p 但與其說緊張, 還不如說興奮吧! 有得扮靚、有得影相、做主角明正言順成為焦點、一次見曬所有朋友, 在眾人的祝福和見証下共諧連理, 這個根本就是個熱鬧的party嘛! 我真係等左好耐喇! hahaha!
總覺得口口聲聲渴望愛情、從未拍過拖、恨拍拖的自己, 好像還是不久前的事! 但算算指頭, 我也是個有男朋友的人8年了! 完全不覺得呢! 轉眼我們明天就要結婚, 一起步入人生新階段了, 有時候還是覺得自己還未長大好呢....
無論如何, 希望明天一切順利吧! 其實我也很放心的了, 沒什麼好擔心的, 山不轉路轉、路不轉人轉啦~ haha!
結婚當日 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/01/01(金)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4088-3bb22669
Trackback