Daisypath Anniversary tickers
廣州Biz Trip
一天即日來回廣州biz trip, 勁早要起身, 8:15am的直通火車往廣州去! 好眼訓呀.... 一年總要上廣州1, 2次... 其實都冇咩所謂, 當行開下office一日啦~

小豬上廣州....

今天去了見2個客人, 都係介紹番... 都好causal, 完全冇壓力! 今天主要都是在天河區活動, 而且主要是在花城匯, 第一次去咋! 那兒有間teddy bear Cafe和hello kitty cafe~ 要做下功課, 幾得意呀, kakaka! 人地去台灣都係去下kitty cafe朝聖之嘛 =p 其實大陸真係好多得意野 =p

teddy bear cafe

hello kitty cafe

仲可以同kitty影相, haha!


今天lunch跟同事T去了"九毛九", 天氣咁凍又是去了吃鍋的東西~ 哈哈! 那個鍋是牛腩牛雜來的, 我很喜歡九牛雜的哦, 很多腸! 好吃! 只是那個鍋的份量已不少, 我們還加了肥牛、牛丸、娃娃菜、金菇、河粉! Lunch吃這麼多真係好飽好豐富! haha! 之後跟客人在cafe見面, 又飲了tea又吃了cake, 好飽! 今晚不用dinner了!

食店: 九毛九山西手工面
地址: 廣州市天河區花城大道89號花城廣場花城匯UUPARK美食中心一期


3:40pm的火車回紅磡! 回到家才6點多, 比平日在公司收工早得多呢 =p
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/01/21(木)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/4044-51373889
Trackback