Daisypath Anniversary tickers
Ketu's BIG Birthday Dinner*
晚上去了尖東dinner慶祝KETU生日~ Anmary大病來不到呢!! 我們去了London House, 是Gordon Ramsay在tst east新開的english bar, 連bread street kitchen都未試過, 沒想到會先來試這間, haha!
由於在座有人不吃牛、羊、魚... 所以真係好難揀野食呢, 加上這兒menu的選擇真的不多! 最後點了2個starter + 3個main (魚, 豬, 腸), 我再飲了2杯red wine~ 哈! 食物普通啦, 未見驚喜.... 不過english bar嘛, 都是這樣子的了....
ketu今天有bad news宣布, 不要灰心, 加油呀! 我地下星期就去布吉travel架喇, 開開心心玩埋呢個trip先算~ 我們很快地"plan"了行程, 預計了join 2個local tour到外島, 因為只去4天, 所以計埋spa, 留在villa, 去city center, 時間都用得七七八八~ 不用擔心~ 最近攪結婚和樓太忙, 所以travel的事都沒時間攪~ special thanks小嘉上網找了好幾個tour =p

tuna tartar, BBQ chicken wings, bangers & mash, pork chop, pan roasted salmon, mac & cheese

our drinks

小透, 小豬, KETU & 小嘉

自拍照~


接下來就是吃蛋糕時間了, 因為今年是ketu的大生日, 是新的開始, 所以我們都很有心意, 早幾個星期就order左個3D蛋糕, 想了好久, 終於決定用KETU偶像創作的卡通蝙蝠公仔做主角~ 真係好別出心裁架! 我們連cake的color都discuss了很久呢 (因為根本不知道她喜歡什麼顏色 XD), 哈哈! 呢個都應該是咁多年來, 我們最用心準備的生日蛋糕了吧 =p 今年是重要的一件, 值得既! haha~ 加上見到ketu的陰霾從蛋糕出現的一刻立即消失, 個人有番生氣, 這樣已值得了 =p Happy Birthday to KETU! wish u all the best! 加油呀sweetie!!
birthday present是ketu指定要的skin care~ 不用煩想買什麼真的太好了~ 哈哈!

KETU偶像創作的卡通蝙蝠公仔做主角的birthday cake

Happy Birthday to KETU


wish u all the best

小嘉, 小透, ketu, 小豬~

our birthday present for u!
食店: London House
地址: 尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心G5號舖


仲有一星期就出發去布吉了! 很期待呢!
識飲識食 | Comments:3 | Trackbacks:0 | 2015/10/22(木)
comments
其實每年你生日個蛋糕都好用心,何止搵兩三間⋯係要搜尋好多間去搵靚蛋糕。時間仲多過有目標咁去訂做!
2015/10/24(土) 09:17:23 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
因為佢生日蛋糕唔係佢諗,所以佢唔知,哈哈哈~
2015/10/26(月) 22:58:18 | URL | 小透 #YG9ONXHE[ 編集]
小嘉 & 小透

係, 因為我唔係參與者 XD
2015/10/27(火) 07:25:21 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3971-9405179c
Trackback