Daisypath Anniversary tickers
Pre-Wedding shooting in HK
原本在5月中的HK pre-wedding, 因為當日下雨, 最後改左今日先有得影.... 之前就是想在HK先影輯當practice下, 但因為改期所以改到uk後, 嗚..... 之前就話緊張姐, 但而家連UK的都影完, 都冇咩緊張lu~
今天一早8:30am就uber去到荃灣的studio - Gatherland, 我book了間白色的房, 影pre wedding係唔錯既~ 同場還有間日式房, 好多龍友來拍lolita/ cosplay妹妹 *0*
先化妝, 差不多化了2小時.... 今次的MUA都是在UK幫我化妝的Fanny Fong, 大家之前在UK對左3日, 唔洗warm up啦~ 哈哈! 今日個頭set得causal d, 唔錯~ 同UK的唔同嘛, 好重要 =P WG又是條輕便的mermaid, 不錯~ 都幾elegant丫~
我收的photographer是Real Gallery~ 拍攝風格自然清新、soft鏡、focus人的表情動作~ 睇過它的作品一向都覺得很不錯!! 而且價錢不算貴呢.... 攝影師10:30am到, 我們就入房開始拍照了~

我們拍照的房間

其他房間, 有家居的也有日式的

化妝中....


在studio拍了2小時左右, 都ok~ 過程很輕鬆, 又有冷氣, 好舒服wor! 而且沒什麼高難度動作 =p 因為影這輯相就是想要不同的感覺, UK的是classic, 建築為主~ 而這輯就casual少少~ 而景方面, hk的選擇其實都唔多, 為左多d variety, 就決定影一輯室內景的~ 不錯不錯! 真係個good choice呢, 因為跟室外的很不同, 又多一個feel了~ 哈!
2個photographer指導pose唔錯, 有示範, 比在UK時好好多~ 哈哈! 沒辦法, 在uk是one man bank呢, 大家也辛苦..... 他今天的表現都算不錯~ 唔似在UK時咁硬 =P
我們拍攝時, MUA又用iphone幫我地拍些snapshot, 未經修飾過的照片已經很漂亮了~ 滿意! studio都有d驚喜呢 (之前驚白房會太fancy)

studio有d韓feel

曲腳坐果張幾正~

又是mermaid的WG =P


lunch完之後就坐車去了第二個景點-牛棚! 我都係第一次來咋, 哈哈! 今次換左件黑色的晚裝, 之前租衫時已經勁like呢! 好特別! 個下擺仲有部分是nude色的啊! 我覺得我carry得幾好wor! hahaha!! 當日試衫時最有expectation的就是這個look~ 今日化埋妝再加番個紅唇, 真係成個look出曬黎, 好鬼正!! 好like! 在牛棚只是影了一小時左右, 不過review過成日的相, 都是在牛棚拍的最有feel! 很moody, 很有feel! 牛棚有不少藝術品, 配埋條黑EG一流啦! 成件事好型!!

第一次來牛棚咋

黑色晚裝, 好特別好正!

好似仙子咁 =p


真係好正, 好like呢個look~ =p

上車, 往最後一站去!


最後就上車再去最後一站-山頂公園! 山頂公園是hk影pre wedding的熱門地方啦~ 我也是第一次來的, 哈哈! the peak新鮮感係少d架喇, 不過香港都唔知有咩地方好影, 無所謂啦~ 我們也在山頂拍多了一點close up的照片~ 來到山頂就set番個頭, 今次紮髺, 都配合山頂既~~ (之前在UK穿WG我也是紮髻的) 而他也換了套白色的西裝~ 哈! 這一set照片就相對少d驚喜, 沒什麼新地方可以再發掘了~
影到6點半, 收工了!! 今天都影得幾輕鬆既~ 影左8個鐘也不覺得累! 舒服過UK好多呢~ 哈哈哈!

在山頂時的造型

他也換了件白西裝

涼亭是在山頂公園必影的地標吧 =P

這個禮帽也拍了不少close-up~


影完相, Real Gallery已經即時給我用相機review曬我們今天所影的200多張照片! d相全部都未PS未retouch, 但見到不少都已經覺得好令呢.... 果然是令機令鏡頭, 好sharp而且光線好夠 (話時話, 今天明明說陽光普照, 但最後都是天陰陰! 好無奈!! 不過算啦, 牛棚時都唔需要太陽既, 最後上山頂時都有少少逆光既....)
對今天拍的照片大致知道咩狀況, 都放心同埋真係覺得令呢! 都好影可以揀左4-50張做album既.... 希望可以快d收到相啦! 好期待 =)
花嫁分享 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2015/08/26(水)
comments
我都最LIKE黑色個LOOK~
特別D~~
2015/08/29(土) 01:42:13 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉

黑色GOWN我一試就傾心了 =P
2015/08/29(土) 08:54:21 | URL | 小豬* #-[ 編集]
抱歉突然跳出來:
雖然Karen自己說山頂驚喜少,但相較於第一套而言,個人更喜歡第三套呢(當然最特別是第二套黑色,非常搶眼而且與平時的風格氣場好不同),頭飾好漂亮,兩人互動很自然很放鬆非常非常sweet,看到好感動呢。
因為矢澤愛作品無意中搜到的blog,同樣好為食一直保持關注。從Karen讀書時期一直追到工作結婚,當中各種異動也隨著年月增長感同身受。大家都經歷好多,好喜歡Karen非常正面積極的思考方式同埋對生活的熱情,雖然一直有一步步跟著Karen看到操辦婚事的點點滴滴,看到着婚紗的Karen還是覺得好感動,有快哭出來的感覺,You are so gorgeous! (嗚啊好結巴 T A T.... 真的很冒昧跳出來希望沒有嚇到你,快十年了大概我也只留言過3.4次吧。希望婚禮也一切順利呢,好期待PS之後的相。祝你幸福呀!(放煙火
2015/08/29(土) 14:32:11 | URL | miumiu #-[ 編集]
miumiu

見到你的留言, 好感動呢! 多謝你來了這兒10年呢~ 係, 由讀書到而家就黎結婚, 真係發生左好多! 好開心你都有witness一切呢! 萍水相逢~ 多謝曬可以同我行到呢一步~^^

可以因為我在uk時都是紮起頭髮, 而且都有不少草景, 所以山頂的surprise冇咁大啦~ 哈哈!
我都好希望可以快D可以收到相, 收到album呢!

ps* 多謝你一路的支持~ 大家都要幸福哦 =p
2015/08/29(土) 15:52:03 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3922-cbc1ca3e
Trackback