Daisypath Anniversary tickers
Hello Kitty 點心~
早前開了間hello kitty中菜廳吃hello kitty點心, 雖然樣子似翻版地點又有點偏, 不過都幾得意想去朝聖下既~ 但見那麼多人排隊冇得book當然卻步啦!
沒想到老細對kitty點心也有興趣, 今天happy Friday成個dept一行9人打的去朝聖, 有同事一早先去等位, 我們一到就有得坐了, 超正, 無啦啦有這樣的機會, 呵呵呵!
餐廳不大, 座位也不是很舒適, 有點迫, 但內外都有不少kitty既, 女同事們都要拍照, 3位男同事應該覺得很無奈, 哈哈哈!!
說回食物, 只有幾款是kitty的造型, 像馬拉糕、蝦餃、流沙包! 不過好似老翻好攪笑! 哈哈! 其他不少食物都要硬和kitty扯上關係, 像乾炒牛河上的蛋絲是kitty的蝴蝶結、咸蛋蒸肉餅更要做成蝴蝶結的模樣, 真係太攪笑了~ haha!!
不過真心, d野又真係幾好食wor! 有驚喜! 還以為是很"流"的呢, 哈哈! 只是價錢不便宜就是了.... 不過, lunch這樣一來, 都值得既~ kekee! 我們之後還去了松記吃糖水, 才一起行番公司 =p such a happy friday!

Hello Kitty中菜軒

店內有個穿中國娃娃裝的hello kitty

menu, 食物不是很多選擇, 尤其kitty造型的

hello kitty點心: 馬拉糕、蝦餃、流沙包, 仲有蝴蝶結型的蒸肉餅 XD

叉燒酥、咸水角、春風得意腸、kitty糯米飯、椒鹽豆腐、kitty乾炒牛河
食店: Hello Kitty 中菜軒
地址: 油麻地廣東道332-338號利來洋樓A至C地舖


工作上收到了個小道好消息, 不是有幾成真, 但希望能成事吧!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/05/29(金)
comments
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3847-7d1882d4
Trackback