Daisypath Anniversary tickers
最後的二字頭&單身的お誕生日*第7擊* - Dinner with Rosians @ 胡同~
星期六, 繼續吃我的生日飯~ 晚上約了Rosians們去北京菜, 選了在北京道1號的"胡同"~ 近來我們好像都是吃中菜呢~ haha~ 一上到去, 嘩, 咁多人既~ 而且是很多遊客, 哈! 應該是因為這兒景色美, 可以飽覽整個維港吧~ 而且餐廳內的裝潢有特色, 就像之前那家"北京老家"呢~ 不過這兒是高級版~ 哈!
食物方便, 也有不少北京菜色, 價錢不便宜, 份量也不多~ 味道雖然不錯, 不過卻沒有令人surprise啦~ 都是遊客來的地方~ 相比之下, "北京老家"就抵食得多了~

在北京道1號的"胡同"

裝飾幾有特色....

仲望到維港景色

京城羊肉, 話梅蝦, 脆鱔, 草綑牛骨

jelly & karen; jennifer & tammy

jennifer, tammy, jelly & karen


餐廳還有司傅即場拉麵表演, 好好笑~ d老外很有興趣地看還拍照, 哈哈! 之後我們說各自的男朋友的激氣事, 行山時自己一支箭行左去、PK呆左唔識扶, 真係好有共嗚, 男人真係要好好調較, 大家共勉之, 哈哈哈 XD
本來想去佐敦食蛋糕, 不過個牛骨等了很多才到+唔過min. charge, 所以都係決定係度食埋dessert, 點了個併盤, 用竹籃上的, 幾特別! 桂花糕和南瓜糕都好足料, 芒果糯米磁也好吃~ 她們叫我就當這個是我生日蛋糕wor =p thanks all!

拉麵表演 =P

甜點併盤, 她們說當是我生日蛋糕wor =p
食店: 胡同
地址: 尖沙咀北京道1號28樓


PS* 餐廳的廁所好詭異~ 好彩有播音樂咋, KAKA!
節日慶祝 | Comments:2 | Trackbacks:0 | 2015/04/11(土)
comments
呢間唔係等我一齊去咩:p
2015/04/12(日) 16:58:42 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉

呢間麻麻地, 冇去唔可惜, 好多遊客 =p
2015/04/12(日) 18:24:39 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3804-cd7006d1
Trackback