Daisypath Anniversary tickers
褂皇之皇 @ 冠南華~
既然都決定左唔租潮褂, 都係時候要去番冠南華租番套傳統褂了! 因為他們成功租出褂後是會封褂的, 所以都是早去為妙~ 3月26日, 收工後就再次去了冠南華, 今次再來都預左租架喇! 上次只是係咁二地試了件大五福, 都幾好睇同slim~ 今次我就一心來想試褂皇! 楊千嬅果件好令~ 褂皇勁d特別d嘛少d嘛, 而且晚上敬酒已是一身紅, 所以早上來件金銀的也好! plan結婚後更覺得件褂實在太重要! 所以今日要再認真睇下自己hand唔handle到 試多幾件!

今次試了4件褂皇, 這件是銀底金龍金鳳.... d紋其實ok~ 金和銀的程度都在我的接受範圍內~ 不過銀底感覺很白, 麻麻地...... 冠南華d褂有很多碼數, 而且slim cut, 穿上身我覺得這slim! 這件是第6手, 價錢比之前試的中五福貴, 但都可接受~

銀底金龍金鳳

因為覺得銀底太白, 所以之後都是彩底的! 這是彩底彩龍彩鳳, 我對彩底很有expectation的呢! 因為楊千嬅那件都很彩! 這件著上身, 是幾特別而且少見, 但第一下已經覺得它太素色了, 很淺色~ 感覺很小家碧玉~ 如果多d金色出d會好好多! 而家好plain, 沒什麼喜慶的感覺! 爭左d!
這件是第3手, 價錢是$12800, 真係好貴! 如果真係好鍾意, 我都可能會租, 因為特別嘛, 而且千金難買心頭好! 不過, 它又不夠出.... (雖然我有想過戴左金器會唔會出番d呢?)

彩底彩龍彩鳳

這件仍是彩底, 沒金龍金鳳那麼金, 因為是彩鳳的~ 這件我都有考慮了好一會, 因為都幾彩, 不過最後放棄, 因為覺得d圖案有點怪, 尤其是鳳尾的部分, 一條條咁既....

彩底金龍彩鳳

最後, 我在掙扎之下, 揀了件密地彩底金龍金鳳!! 我覺得d金多左少少, 有d擔心戴埋金器會好金.... 不過其他褂皇都有缺點.... 暫時揀住它先啦! 上網睇, 原來這種以金銀線外和以七色彩線繡成魚鏻紋的褂, 叫褂皇之皇! 一聽個名已經好勁, 我覺得好襯我, 哈哈哈!
冠南華的褂, 現場睇其實真係好令, 尤其是褂皇, 真係好sharp! 好有霸氣! 試完之後唔想再揀番大五福! 哈哈! (雖然很多人都like有d紅底, 我都ok架, 不過都係決定揀套特別點的褂皇! 仲係褂皇之皇 XD)
我件彩底金龍金鳳, 是第6手的, 價錢都是貴, 但尚可接受啦...... 揀定了它, 冠南華就封褂, 在我出嫁前不再出租了或試穿以保持褂裙最佳狀態~ 所以其實真係貴得有道理既~ 下次開褂, 就是我出嫁之時了 (如果我的決定沒變的話 =P)

最後揀左呢件......

密地彩底金龍金鳳

封褂! 好架勢!

俾左錢了


同場加映, CNY前來試的大五福! 上次就是因為試了它, 而放棄租潮褂了! 其實呢件都幾唔錯既~

CNY前來試的大五福

他還未租馬褂, 所以之後仍會再來冠南華~ 我也不知知道會否換款呢, 哈! 之後上網睇, 香港島也有分店, 可能我要再去望望有冇其他款先得, 哈哈!
不過大婚當日應該點都係著褂皇架喇, 頭應該用番紅花吧!? 鞋則可能要買對金鞋了....
花嫁分享 | Comments:6 | Trackbacks:0 | 2015/03/30(月)
comments
管理人のみ閲覧できます
このコメントは管理人のみ閲覧できます
2015/04/01(水) 23:50:26 | | #[ 編集]
cherry

你好~ 我租果套6800~
2015/04/02(木) 09:50:08 | URL | 小豬* #-[ 編集]
管理人のみ閲覧できます
このコメントは管理人のみ閲覧できます
2015/04/04(土) 22:16:17 | | #[ 編集]
CHERRY

嘩, 我睇第二件要12800既 *0* 差好遠! 你去JORDON定香港果間店呀?

pre wedding我影2.5日, 衫買曬喇~
上環有間叫Merry Marry Bridal~ 我買左1WG 1 EG, 我覺得唔錯~ 千幾蚊條~
2015/04/06(月) 19:14:37 | URL | 小豬* #-[ 編集]
我係佐敦睇掛架
等我搵一日去上環睇睇先????
影PW 既男裝係邊度買好呀???
2015/04/08(水) 23:49:19 | URL | ku cherry #-[ 編集]
CHEEY

男裝我都未買呀, 都唔太清楚 >.<
2015/04/09(木) 19:15:01 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3790-cb797d78
Trackback