Daisypath Anniversary tickers
Big Day's gown 2nd trial @ Cocoon
晚上跟他一起去了cocoon試衫~ 上次join天2件eveing gown的package, 其實cocoon的package真係幾harsh, 得一次任試就要confirm, confirm左要轉又要俾錢, 真係麻鬼煩... 奈何佢d EG又幾arm我心水, 哼! 可惡!

今次上黎主要試潮褂、男褂和EG, 他先試穿了2件男褂, 其實都幾好睇~ 之後我再試了4套潮褂, 2套普通鮮艷的、1套有金線的、1套全金的褂皇~ 我覺得我還是like有金線的那套, 又金又紅~ 大方d有氣勢d, colorful的其實都令, 不過真係唔似結婚~ 其實件褂皇都好令, 好特別, 我都handle到, 不過奈何它是斜襟的, 唔想揀呢.... 而且, 潮褂比起傳統褂更闊大呢~
其實我著潮褂冇問題, colorful夠活潑~ 只係覺得多金線的傳統褂更可以襯托出氣質高貴的我 XD which is我覺得結婚呢樣野重要d~ 加上他的意見, 在考量過之後, 我應該都係會揀冠南華的褂.... 下星期我會再去冠南華認真地揀番套褂, 再次挑戰褂后先 =p

今天還試了6年EG, 先試條黃色的, 他覺得很impress, 我ok啦~ 都唔錯, 不過不是我喜歡的style且感覺很"溫柔", 應該唔係我的東西 =p 第二件是藍色的, 有少少魚尾, 少少啦, 我唔太覺~ 最重要的是有frozen和cinderella的感覺 (不是賣點!) 我覺得唔錯呢~ 不過他麻麻地.... 第三條是直身, 很bling bling的, 上次已睇中但沒試, 其實都令既, 不過太直冇咩尾擺, 好似爭咁d....
之後試了3件紅的for敬酒, 第一件試的是mermaid款的拖尾, 都幾令, 想不到我都尚可handle到mermaid款, 係個hip大左少少, 但其他都ok~ 尚有10個月, 希望個hip瘦到起碼2吋啦! 第2條是普通d直身d的, 太簡單arm pre-wedding多d, 說真的, 我就是想買條這樣的去英國影! 輕鬆d嘛, 哈~ 最後一條是上次也試過的, 尾擺都有d拖的~ 最特別的是腰間有條金金地的腰帶, 上次試完都有想過揀的....
因為決定不揀潮褂, 所以先揀條敬酒用的紅EG, 最後揀左那條mermaid款的, 我幾like個尾, 而且sales也說得對, 呢條都襯W Hotel (今日個sales服務幾好 =p), chic d型D~ 而且上次試的那條影相唔太睇到detail位, 不如show S型身材更好吧! (我目前還未有!)
另一條, 揀到cinderella那條 (雖然他like黃色那條), 個散尾幾好~ 而且我喜歡那顏色~
埋單, 2條都upgrade了gold label的, well, 都預左, 間間都係咁的了 =_=|||| 不過仍是within budget... 就這樣, 我定了2條WG, 一條迎賓一條敬酒~ 一如以往, 我都冇咩選擇困難症呀~ 哈! 不過我唔排除之後會俾錢改款, 畢竟隨時有新貨嘛... 再次一次, Cocoon的條款實在是太harsh了....

左: 上次試了本來想揀的, 現場其實都幾令, 我都幾鍾意! 不過好像簡單了點, 影相睇唔到detail位.... 最後揀了條魚尾的~
右: 呢條太簡單, 但我想買條類似的去影pre-wedding~ 好arm用! 哈!

PS* 相是偷拍人家拍的~ 哈! 可惜冇影曬其他EG... 我今日睇落好瘦lor... 我唔明我點解係elyze會係重左, 汗! 尚有10個月, 相信我仍可進一步瘦身的呢!

前前後後, 我都試過10幾條WG和EG, 總結自己的一想感覺: 喜歡貼身d show到bodyshape的、heart shape low cut不要平胸的、因為hip大, 所以A line很難找合適的, 與其a line不如mermaid、mermaid的比想像中好看、高腰束胸的也好看、喜歡拖尾.....
我會結合以上的, 再找合適的wedding gown....
花嫁分享 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2015/02/26(木)
comments
第一張門口下面相~左邊第2條係咪即係我個條?ha~定係有d唔同的?

好有興趣睇frozen~~hahah
我上次都話黃色wg其實都幾靚架啦~~雖然無睇到你個款係點~:p
2015/02/27(金) 15:37:06 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉,

係, 左2就係你果件! 其實真係過份, 咁多年仲係度, 哈哈

黃色冇野, 只係個人唔鍾意, 太賢淑, 哈哈
2015/02/27(金) 17:28:53 | URL | 小豬* #-[ 編集]
係~其實我第一反應都係覺得好過份...
不過可能因為咁先無加價~HAHAH
2015/02/28(土) 03:39:17 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉

如果係咁, 冇加價都係件好事既.. 汗
2015/02/28(土) 17:49:26 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3750-0a564e39
Trackback