Daisypath Anniversary tickers
試姊妹裙
收工後去左觀塘度身, 為了5月做姊妹~ 我第一次有幸做好友的bridemaid咋! 好彩有機會, 多謝shirley賜我機會, 否則我真係foresee唔到幾時先有得做, 不少好友都冇叫我做wor, 哈哈哈!
度身只用了幾分鐘就完成了! 真係山長水遠入來, 汗! (觀塘真係好遠) 好彩叫shirley唔洗陪我, 實在太無聊了 =p 仲要因為這款是tailormade, 沒有辦未有得試住, 汗!

姊妹裙, 都是這樣子啦~

雖然我的wedding day仲有11個月, 不過上到黎, 我都去八下其他款, 也為我堆姊妹裙睇下款~ 揀下色, 暫時prefer tiffany blue既~ 款都係果d啦, 這店quality都唔錯, 價錢好合理呢~ 不錯! 我都要考慮考慮黎呢度整 =p
另外見到有d款有紗的, 即刻諗起我都可以買番條去自拍館影下wor~ 價錢可能仲平過淘寶 =p 所以就試了2條, 哈哈哈!
第一條白長lace有紗的都唔錯, 都幾好睇丫~ 不過去selfie我覺得直身麻麻地~ 而那短的紫色紗, 好唔得wor, 好似扮0靚妹、扮青春、扮花仙子咁, 好嘔心 XD 而且胸位太多detail攪到我好鬼bulky, 即out! (加上呢條裙個size太小) 不過無啦啦有得試下裙, 也好的~ 起碼唔好在淘寶淘錯野 XD


心思思試左呢2條~ 哈哈!

PS* 今日有個跟我同grade的officer resign, 一出完bonus就resign.... 我就真係大鑊了! 上面3個M 2個AM, 唔計2個AA, 最細就係我 =_=|||| 不過我從今會早D走, show出我有我態度~ 我才不會為公司賣命~
(咁其實我平時都唔係好夜走, 7pm都走得~ 好多同事不夠7pm就走, 係我自己遲走而已)
花嫁分享 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2015/02/10(火)
comments
個款真係好花仙子~仲要短身~hahah~:p
2015/02/11(水) 08:25:31 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
花仙子個胸有少少谷左D肉出黎,
米色個條著得你大方得体D。
2015/02/11(水) 15:48:52 | URL | Connie #-[ 編集]
haha...真係好似fairy....KEKE
2015/02/11(水) 17:13:34 | URL | pegpeg #-[ 編集]
小嘉&Pegpeg

Yes, 好難頂,哈哈

Connie

因為紫色果件細得濟,所以有肉擠出來,汗
2015/02/11(水) 19:39:28 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/3729-05bbc07c
Trackback