FC2ブログ
Daisypath Anniversary tickers
出差哈爾濱、瀋陽、南京 - DAY 4~
被同事嚇酒店有鬼, 本來真係有D唔安落, 不過因為太累了, 所以都冇咩留意而且能睡到... 一張開眼已經5點幾天光了, 看了一點奧運開幕, 幾有創意幾特別呢~ 幸好沒有miss掉聖火點燃的一刻, 好令呢!

今天大隊會去逛MALL看市場, 因為沒有自己店舖, 而且我又不跟他們住在一起, 所以我今天不用再出現呢!! 即是, 我有半天的自由時間啊!! 嘩哈哈!! 終於, 整個business trip算是完成了, 總算放下心中的石頭!
其實我是第一次來南京的呢, 所以我今天完全地把自己當成遊客! 來南京, 我一早已鎖定了去"中山陵"啦! 因為我認為這是南京最有名的景點 (其實是我只認識它, 哈哈!), 而且離市區不遠啦! 畢竟我今天是2pm的飛機回HK呢!

9am check-out, 放下行李, 自己搭的士去"中山陵", 車程約半小時左右! 落左車, 還要行15分鐘才到呢! 今天天氣超級好, 也超級熱, 好曬呢 >.<

行入中山陵....

我對南京的認識, 我就只知道國民政府首都、中山陵和南京大屠殺了, 哈! 中山陵, 顧名思義是國父孫中山的陵墓! 在南京紫金山~ 免費入場! 人很多呢!!!! 都是國內同胞, 很少外國人!
陵墓入口處有高大的花崗石三門牌坊, 上有孫中山手書的「博愛」兩個金字~

牌坊上寫住"博愛"~ 穿過牌坊, 就正式入到陵了!

穿過牌坊, 就到陵門了! 陵門以青色的琉璃瓦為頂,門額上為孫中山的手跡「天下為公」四個大字~ 記得之前去中山的孫中山故居, 也有「天下為公」四個大字呢!
因為今次只有我自己一個人來旅遊, 所以我只能叫國內同胞幫我拍照, haha~

身後的就是牌坊~

這個世界, 何時才能真正做到「天下為公」呢....!??


穿過牌坊就是碑亭了! 碑亭內的墓碑, 寫著「中國國民黨葬總理孫先生於此」... 其實, 之前在中山的中山影城, 也見過這個假的中山陵呢, kaka!!

中國國民黨葬總理孫先生於此

過了碑亭, 就要走共392級的石階,8個平台往位於最頂端的"祭堂"了! 392級石階象徵當時中華民國人口3億9千200萬~ 整個陵墓的都用的是青色的琉璃瓦,青色以象徵青天,也符合中國國民黨黨旗的顏色——青天白日! 其實這兒很像台北的"中正紀念堂"呢! 哈哈! 可能都是因為國民黨的建築!? =p
今天天氣真是太太太熱了! 行果幾百級樓梯, 行到我身水身汗呢 T^T

又叫人地幫我影相, KAKA~~

行392級石級, 就可通往頂端的祭堂了~

往下看, NICE VIEW!!!


行到死死下, 終於到達最頂端的"祭堂"~ 門口是個拱門, 上面寫的是孫中山的三民主義: 即「民族」、「民生」、「民權」..... 堂中還有孫中山大理石坐像一座~ 天花是青天白日旗, 就像中正紀念堂一樣呢!

三民主義: 即「民族」、「民生」、「民權」.....

堂中的孫中山大理石坐像~


難得走了那麼多路~ 我也在頂端觀看了一下南京市180度的景色! 之前知道中山陵長什麼模樣的, 不過就不知道從最高處看下去的景色是如此不錯呢~ 所以有點喜出望外呢! 加上今天天氣好, 視野很好呢~~ 好正! 好開心~ 好似真係旅遊一樣! 哪怕是自己一個人, 又如何呢!? 我真的有好好enjoy啊 =p 真是個難得的機會! kee*

從山上的祭堂往下看~~ 好正!

又叫人幫我拍照~

行完, 要立即買樽冰水呢, 好辛苦! 勁驚中暑啊!


11am左右, 我就打的回酒店了~~ 這次的2小時自由行都幾高興, 幾滿足, kee* 快要回到酒店拿行李時, 收到同事K whatsapp我, 說大隊人馬在我的酒店cafe吃lunch呢, 嚇死!! 喇喇聲在lobby取回行李立即離開!! 我可不想被人見到or跟他們打招呼呢 *0* 好彩最後都能避開! 不過就跟偷走出來看我的同事K say個goodbye!! 過2星期HK見啦, 嘩哈哈!

打的去機場~ 在機場吃個LUNCH才check-in~ 又吃了鴨血粉絲湯, 哈哈! 好食wor~ 比哈爾濱吃的好, 果然是南京菜色! 不過這兒要RMB 49! 哈爾濱的只是RMB 8... 冇得比既, HAHA~

來到南京祿口機場了!!

南京的鴨血粉絲湯~ RMB 49...


飛機遲了半小時才起飛~ 搭左幾日南方航空, 終於可以搭番dragonair了, 呵呵! 我一上機即訓... 好累! 2小時左右, 我終於回到hk了, 感動!!

終於可以搭番KA, haha~

整個TRIP終於完成了! 地獄的7月份都快要過去了! YEAH!!! 這次trip, 除了累, 一切都比想像中好既 (係有少少無聊啦)
今年6月中才第一次出trip, 這個半月已出了3次trip, 搭飛機的次數更有9次之多! 真係好誇張!! 希望今年工作最忙的時候已經過去! 下次再飛, 希望是去旅行啦!!!
海外工幹 | Comments:6 | Trackbacks:0 | 2012/07/28(土)
comments
當年去中山陵,我都覺得辛苦走到上去,回望下去,真係幾正~~~
2012/07/30(月) 21:00:43 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉
你係去華東時去??
我當年yr1去華東5天, 只去了上海、杭州、蘇州、無錫呢!

南京一直都想去, 但今次先有機會~

我看相只看過中山陵~ 冇諗過望番落去咁令, 有d喜出望外 XD
2012/07/30(月) 21:07:24 | URL | 小豬* #-[ 編集]
YES~
當年去左上海、杭州、蘇州、無錫、南京~

BTW~點解著長袖?
2012/07/30(月) 22:45:55 | URL | 小嘉 #mQop/nM.[ 編集]
小嘉
唔知點解一直覺得件衫係中袖的, haha... 我都冇咩為意~ 可能因為都係summer買, 而且佢真係比長袖短少少~

不過我都慶幸自己果日著左呢件衫, 因為太曬了!!! 著長袖遮太陽好好多! (件衫好薄的)
2012/07/30(月) 22:58:22 | URL | 小豬* #-[ 編集]
見到d 相都覺得熱..
2012/07/31(火) 17:33:40 | URL | ben #-[ 編集]
真係好熱,出曬汗,件衫濕曬
2012/07/31(火) 18:23:27 | URL | 小豬* #-[ 編集]
コメントする
URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
この記事のトラックバックURL
http://karenpig.blog11.fc2.com/tb.php/2847-e7beffb1
Trackback