Daisypath Anniversary tickers
睇梳化
早上book了由Athens飛往Santonrini的flight tix~ 現在預定Greece 7日 (Athens 2 + Santonrini 3 + Mykonos 2) + Swizerland 8日... 但由Mykonos走的flight tix仲未買, 因為我未研究swizerland的行程呢! 唔知應該飛去Geneva定Zurich好.... Swizerland我plan會去Zurich, Interlaken, Jungfrau, Matterhorn, Bern & Luzern.... 不過都唔知點分配日子好呢, 汗! 要快d買travel book了! 不過我想買的舊版mook, 找了很久都未找到呢 >.<

下午去了mk付櫥櫃deposit, 3月18-20日左右到貨.... 其實我地的進度都算慢, 不過冇計啦, 裝修、傢俱和櫥櫃都是找不同的公司, 很time consuming.... 不過價錢平一大截, 我們又有地方住住先, 都ok既....

之後去了觀塘睇梳化, 東九龍對我們來說真的很遠, 又沒直車可到, 哼! 他有朋友在KT開傢私店, 希望可以平d.... 目前看中了一款, 價錢很可接受... 晚上回新居看看度下size.... 感受一下! sofa也要訂1個月先有, 這2個星期也要confirm的了啦....
下一步要去看窗簾了! 做也需時的! 也有想過找天到深圳訂造, 順便買埋燈! 好像便宜很多! dining table應該就遲d先拍板, 等訂造的傢私送來後也可以! 反正我們有張小小的bar table頂住先嘛~

如今, 裝修已七七八八, 上星期裝了冷氣~ 床褥、雪櫃、焗爐也買了! 牆紙下星期到貨, 痴埋就可以安裝住部分訂造的furniture先~ 之後等3月底前再裝埋櫥櫃和廁所櫃~ 最後先裝番個bar枱~ 這樣d fixed furniture就算是九九十十了~

朋友成日問幾時我間屋幾時攪掂... 我諗我自己應該都起碼4月先慢慢搬入去~ 仲要花多一兩個月買埋d miscellaneous.... house warming.... 我應該5月打後攪掂曬d野先會招呼人~ 大家慢慢等啦 =p
新居佈置 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/28(日)
Jacky's birthday dinner with Aberdeen buddies
下午去了ELYZE, 婚後已經完全沒有忍口勁食! 不過唔理啦, 食左先算! 俾我放肆多幾個月 lol
晚上約了aberdeen之友吃jacky的生日飯~ 喜歡吃日本菜的jacky又選了大喜屋吃放題, 我印象中我們已一起來過第三次或以上了 XD 不過二百幾蚊, 刺身算新鮮, 仲有飲品任飲, 算是很抵了! 夠鐘時, 樓下一如以往的大排長龍! 等lift都等左10分鐘先上到去, 汗!
yiu病了臨時甩底, 今次只得我& ben + ken & edith + ariel & heyman 3對couples再加主角jacky, 下次好應該帶埋女朋友黎啦! 都拍左"咁耐"啦 XD 除了我和ben外, 另外2對couples都會在今年結婚!! 今年已知道的都起碼要飲3次! 都是被炸到暈 =p 所以今天的話題都難免是關於wedding的, 我仲把我那80多個用街的囍字利是封給了他們, haha! jacky說他不會悶, 可以學下野wor =p 雖然已過了正月十五, 不過我仍有派利是給大家, 反正對在座很多人來說都是最後一年了, kaka!
食放題, 真係食左好多好多野! 好飽呀! 下午做的機都等於白做了嗎!? 汗!

大喜屋放題!

過左正月十五仲派利是俾你地! 我係咪好好人呢 XD


已經吃得好飽好飽, 食埋雪糕架啦! 但生日飯wor, 點都要食birthday cake啦! 今年身邊的朋友有一半都轉字頭了~ haha! 不過男生嘛, 其實都沒差啦 =p happy birthday to jacky! wish u all the best! 下次帶埋gf黎啦! 不過希望人家不會嫌我們老啦 XD

happy birthday to jacky!

廣角Selfie

heyman, ariel, karen, ben, jacky, edith & ken~
食店: 大喜屋日本料理
地址: 尖沙咀彌敦道74-78號文遜大厦5樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/27(土)
與mom-to-be的鐵板燒dinner~
Happy Friday! 老細唔係度呢2日過得好愉快! so梳乎!
晚上約了位有一陣子沒見的mom-to-be dinner~ 朋友懷孕了, 預產期是今天6月~ (今天也剛收到另一個大學同學的喜訊, 她的預產期是7月), 今年, 彷彿大家都陸續有喜了嗎 =p 第一次見懷孕了的她, 不是漲了很多呢, kekee! 因為今晚想ladies' talk, 所以不留在家裡, 找了大肚婆出去dinner~ 第一次聽大肚婆沒怎麼戒口, haha! 聽了之後很開心! 希望我也可以 XD (不過酒的話也少喝, 一星期max 2杯 lol)
我們去了THE ONE的海賀吃鐵板燒! 正! 餐廳是她選的~ 我們點了個2人set, 食物超豐富的! 成10道菜呀!! 係每人10道哦! sashimi超新鮮, 又有我最愛的海鮮(蠔, 鮑魚)和和牛, 好好食! 好正! 真係勁滿足! 果然是高尚食肆! 呢餐食得好豪, 開埋支sake埋單要4千幾蚊呀! 多謝友人請客, 她說沒來我wedding day當是做人情wor~ 真係厚禮! kekee! thanks so much!

nice view and teppanyaki table~

上: 今天的前菜是四款小品, 包括明太子沙律, 螺, 鮟鱇魚肝和黑豆粟子 (螺很好吃, 粟子很甜)
下: 開了支sake和一杯梅酒

上: 極上刺身三款 (鰤魚, 立魚, 帶子, 鰤魚和立魚很chewy很fresh)
下: 南瓜湯 (這個沒什麼特別)

上: 三文魚子配帶子 (朋友不要鵝肝, 改了帶子~ 我沒試)
下: 法國鵝肝配黑醋 (i love foie gras >w<)

上: 今天的是日精選海鮮是蠔! 蠔好大隻! 用鐵板煎過很香口! 汁料也很好味呢! 仲有波菜refresh一下
下: 鐵板燒日本赤鮑魚 (300g重! 成隻大掌咁巨型呀! 上面仲鋪滿了三文魚子和海膽, 很奢侈! 正!)

上: 來一客季節沙律refresh一下味蕾!
下: A4日本和牛肉眼 (i love和牛呀! 不過我覺得A4應該再肥美D~ 吃前將肉放在後方的鹽板上吸吸鹽味先放進口)

上: 炒飯和麵豉湯 (吃teppanyaki一定要吃炒飯! 是精髓! d飯炒得粒粒分明, 好香好正!)
下: 最後來一件rasberry cake來做個perfect ending!
食店: 鐵板燒海賀
地址: 尖沙咀彌敦道100號The ONE 19樓


這幾年來真係發生左很多很多事, 很多都是峰迴路轉的, 我也沒想到身邊很多事會會發展成今天這個狀況, 其實我都好心up.... 但又可以點呢?
我一向都覺得人應該豁達d, 這世上沒有什麼失去了是不行的! the world is so big and amazing! 沒什麼東西是人生的全部, 不值得的..... 無論在何處, 我也希望身邊的朋友都快樂! 加油!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/26(金)
半熟芝士撻@半熟工房
老細仍在出trip中, 大家繼續冇簧管好爽! 一早打完卡就落樓下食番個早餐先~ kekee!
lunch完同事去了半熟工房買了半打芝士撻+朱古力撻~ 一直聽說好好吃, 我也不以為然, 因為我是不好甜食的嘛 =p 我吃了半個芝士撻, 嘩! cheese味濃, 流心的! 個餡很rich很濃很滑很creamy! 撻皮脆 (平時食撻我都係prefer牛油曲奇皮而不喜歡酥皮), 不太甜! 一啖咬落去的很surprise, 真係超好食! 真心推介!
(之前都食過它的半熟蛋糕, 那個就麻麻了~)

半熟芝士撻! 痴線! 勁好食! 好surprise!
食店: 半熟工房
地址: 尖沙咀金馬倫道6A地下
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/26(金)
Lunch食得招積!
老細出trip了! yeah! 成個dept上下都好開心, 好似冇蓋雞籠咁, kaka!! 一早食個大快活早餐先開住hea住做!
lunch仲過份, 因為同事C有車, 所以我們開車了去九龍城食泰國菜! 真係好得好招積! kaka! 平時在tst邊有得食咁正宗既泰菜呀! 上網找的這家"同心"~ 個燒鳥頭、生蝦同蠔餅都好好食呀! 正! 仲有椰青飲, 真係爽丫丫 >w<

椰青, 燒鳥頭, 粉金邊粉, 冬陰功, 蠔餅, 生蝦, 馬拉盞炒通菜
食店: 同心泰國菜館
地址: 九龍城打鼓嶺道5號


臨走前仲去左清真牛肉館買左半打清真牛肉餅, 買俾大家做下午茶! 係咪好招積呢, kaka! 好耐冇食過喇! 牛肉餅都仲係好juicy呢! 好好味! yummy! 我呢個dept真係好多吃貨, 攪到我成日都好難忍口! 汗!

好耐冇食過的清真牛肉餅! 好juicy好吃呀!
食店: 清真牛肉館
地址: 龍城打鼓嶺道33-35號地下


收工後跟他去了九展和megabox睇傢俬, 主要睇sofa & dining table! 行到10點幾, 好累呀!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/25(木)
Lunch with Corrado
lunch約了意大利人Corrado, 他是我第一份工的同事 (kind of啦 =p) 以前他station在上海, 也懂普通話~ 所以在國內生活幾年完全冇問題~ 去年他和女朋友一起quit了回意大利工作了, 也是重回了retail界, 也是做asia market, 所以我和他在工作也可以有些交集~ 哈哈! 這次他來HK出trip, 約了我在harbour city lunch~ 他說想吃日本菜, hc選擇都不多, 我就介紹了銀座, 方便嘛, 價錢雖不便宜不過quality卻很不錯! 之前我也來吃過一次! 雖然這兒出名吃鐵板燒, 不過我們都想吃sashimi和sushi~ 2個人都是點了特上雜錦壽司, 再加一份雜錦天婦羅, 好豐富的lunch呢!
我們天南地北埋, gossip, asia和europe的topic也談到~ so happy! 輕輕鬆鬆喝喝笑笑lunch個幾鐘~ 埋單1200蚊! Corrado請客, 正呀! kakaka!! thanks so much! (雖然我覺得他應該是開公數的 XD) nice to see u in HK! see u again in HK or China =p

特上雜錦壽司! 好正! 好fresh!!

so happy to see u in HK~
食店: 銀座日本料理鐵板燒
地址: 尖沙咀廣東道17號海港城港威商場G301號舖
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/23(火)
Sally's Bday Dinner
今日又係好忙碌, 一早中午就去了MK睇牆紙, 終於揀好曬俾埋訂! 之後再去睇床褥, 最後在simmons, sealy和dunopilo 3個揀, 最後揀了simmons的, 床褥好貴呀! 不過用over 10年既, 日日用, 希望值得啦!!

晚上約了rosians食飯! 一個多月前已約好的sally生日飯 =p 在TST的CHEF STAGE, 我之前也吃過一次! Betty因為病了所以來不到dinner~ 不過我們都有whatsapp住, 知道好雖不join dinner但也會來跟sally切蛋糕~ 當然, sally是不知情的, kaka!
我們點了不少菜, 開支white wine仲送半打fresh oysters~ 真係好爽! 仲有個seafood platter, 見到都好鬼正! 好興奮 >w<

半打生蠔 + Seafood platter

prawn salad, slow cook rib eye, spring chicken, pork chop, prawn pasta, ox tongue

karen, janet, tammy, sally, ida~

selfie先~


吃得好飽好飽, 之後跟betty whatsapp夾好, 我們食完野, 她才拿著birthday cake上來, haha~ sally很surprise呢, kakaka!! 畢竟, 她是那麼的喜歡betty XD
cake是心形的, 希望sally早日找到她的sweet heart~ cake上有"30"字樣的candles, 是我特意買的呢, kaka! 30歲, 一定要啦! 我也要我的蛋糕有toppings, 我還在替自己物色呢 XD 禮物是Fitbit~ 其實我都唔太知係咩, 都是for sports measurement什麼的~ haha! 攪左好耐先買到架, 仲有music bday card一張~
Happy birthday to Sally~ wish u all the best and find your mr right very soon!! love~ 初十四, 本太太仲派緊利是架! wahaha! 你地都快d啦 =p
下次到我喇! 上個月已經約定左大家, haha! 我重申, 唔洗買bday present比我喇, 陪我去開party整decorate就夠了! kakaka! 30歲, go go go!!

30th birthday birthday cake!

with our gift and blessing

happy birthday to sally =)

betty, karen, janet, tammy, sally & ida!

派利是啦~ happy CNY all~
食店: CHEF STAGE de Eddy Chu
地址: 尖沙咀亞士厘道17-19號19樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/21(日)
Fc2團拜@ Pegpeg's home
今日又是很忙的一天, 下午跟他去了mk訂廚櫃, finalize個design.... 一攪就是3個小時~ 希望快d KO, 3月中有啦!

初十四, 傍晚去了Pegpeg家, fc2團拜! 之前一直沒有地方聚, 幸好得肯出手去她家~ 那大家都沒那麼辛苦麻煩了~ 很大家6點左右陸續到達, 今日有很多小朋友, 6個呀! 真係有d可怕 (我覺得) 他們在地上玩得很瘋狂呢, 汗! 一陣子沒見hector和豐哥呢~ 2個都多左好多呢~ haha!
我入門口時已經有人用"小豬姨姨"和"豬姨"來歡迎我! 哈哈! YEAH~ 我終於榮升為姨姨了 XD 我就當這是份blessing吧, hahaha!! 先向年紀最大的朋友派利是, 小透有d慘 XD 另外我還捉了小朋友跟我和利是拍照, hector和ethan捉不到, 豐哥也很難捉呢 XD

好多小朋友呀 *0*

派利是給超齡"小朋友" =P 希望快D到你地~

只捉到hayley捉不到hector

年紀最小的豐哥很難捉....

小王子和小王妹也很配合

小嘉姨姨慘被揉淪 lol

小嘉在日本買的手信~ 我都選了近所物語的~


dinner是吃pizza & pasta外賣, 真係多謝曬dickson & pegpeg請客呢! 搗亂了還要請我們dinner~ thanks so much~ 我們跟dickson研究他的fish tank和他的private garden! 真係好pro呀! 最後我, 小透, ketu和Nana一家留到11點多才走人呢!
祝大家猴年身體健康, 一起行大運!

our dinner tonight

大合照! 好齊人架! 小朋友都算配合
生活點滴 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/20(土)
Thai massage
happy friday, 收工冇野做, 去左做thai massage~ 等左好耐喇! 真係好爽! 好舒服! i love thai massage >w<
生活點滴 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/19(金)
Dinner with colleague W
這幾日真係過得好地獄! 收工後冇約, 老公又放歸, 就臨時收工跟同事W一起dinner~ 簡簡單單去了ashley road的"京笹"dinner~ 平時都成日黎lunch架~
工作咁辛苦, 收工一齊啤一啤, 一齊呻下真係好重要! 做呢份工真係同d同事勁多苦水吐呢~ 所以同d同事都幾close, 又成日一齊出trip嘛~ 哈哈! 都係這份工的好處黎既 =p

蠔鍋, 蒜片牛柳粒, 蝦羔炒飯, asahi beer, 軟殼蟹!
食店: 京笹居酒屋
地址: 尖沙咀海防道32-34號寶豐大廈1樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/02/18(木)