Daisypath Anniversary tickers
又食大閘蟹!
收工後跟5個同事們入了香港仔食大閘蟹! 有同事開車真係正, 好方便! 另一同事的親戚是做海鮮批發, 所以有平海鮮, free了大閘蟹和鮑魚給我們! 嘩哈哈! 好正! 大部分海鮮都是我們自己帶來的呢! 大閘蟹有成5兩重架, 每人兩隻, 正! 吃蟹當然要飲花雕酒啦, 我們行了很久才買到的呢!! 哈哈!
另外仲有冰震鮑魚仔, 蟶子皇! 好正! 好鮮! 仲有羊腩煲呢! 呢班同事真係好正, 我好like~ 好開心可以跟大家合作 =)

鮑魚, 花雕, 羊腩煲, 蟶子皇

5兩重的大閘蟹....
食店: 百樂門宴會廳
地址: 香港仔南寧街香港仔中心第5期1樓F舖
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/27(火)
back from D-Bay~
琴晚飲左唔少, 又訓sofa, 真係唔多舒服! 12pm要check out了, 大家輪住沖涼, 臨走前當然要攬住d decor再影下相啦~ d大balloon好正呢 =p

唔捨得呢d大balloon

琴晚飲的酒....


之後去了愉景北商場吃lunch, 大家都支力, 都沒什麼胃口! 只點了幾個dish~ 我們坐outdoor, 勁大風呀! 吹到個頭都亂曬, 汗!

食店: Jaspas
地址: 愉景灣愉景北商場地下G30號舖


昨晚喝剩了一些酒, 我們坐酒店shuttle bus回sunny bay, 之後再在mtr外的那條堤壩再飲多了一支sparkling! 今天天氣好, 好正呢! 早2年也曾在這兒跟eva poon & ingrid picnic呢, 是在踩單車時休息的地方! 環境真不錯呢, 有海, 又椰子林樹影啊!

在sunny bay繼續飲!

就這樣坐在堤壩上

自拍著

風景很優美呢!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/25(日)
Bridal Shower with Rosians @ Auberge Discovery Bay Hotel
今天又是超忙的一天, 一早9am就去了幾間銀行攪mortgage, 星期六都要那麼早起, 真是勁眼訓呢!
回家休息了一會, 又要出去了! 今天約了Rosians們入discovery bay住酒店一晚呢~ 這個原本是我們一個短的大陸trip, 像去年Easter我們一起上廣州2D1N~ 目的是在我婚前進行的一個causal trip, 在hotel攪番個婚前派對~ 不過最後決定與其長途跋涉上大陸, 還不如在HK找間不錯的酒店大家住一晚啦~ 所以就揀了countryside一點的愉景灣酒店~ 我攪完銀行d野, 自己由sunny bay搭車discovery bay, 第一次由陸路入愉景灣咋! 哈哈!
在d deck匯合了sally, janet & tammy~ 她們一袋二袋拎住好多野入黎, 真係辛苦曬 XD 我們在超市買完今晚的食物後, 就搭shuttle bus入酒店了~ 我們住的是1 bedroom suite的山景房, 之前有想過住2 bedroom suite架, 不過都係平d算喇, 而且1 bedroom的也有700幾呎, 夠6個人訓啦~ 這兒的裝修清清地, 我覺得幾舒服, 都唔錯丫~
Ida自己拿著蛋糕上來, 之後她們就開始decorate了~ 因為我是主角, 所以我可以hea係度咩都唔洗做, 好嘆, 嘩哈哈! 其實她們應該約我晚來一點啦~ 哈哈哈! 不過見到她們在淘寶淘了那麼多decoration materials大汽球bridal shower banner等, 真係幾窩心呢~ kekee!

Auberge Discovery Bay Hotel, 第一次來!

我們住的1 bedroom suite!

1 bedroom也很spacious~ 6個人都夠訓

房間有落地玻璃, 窗外的景觀, 是愉景北商場~

她們在努力吹汽球、佈置中

Decoration done!! 好正!

好like呢d大汽球呢!


大至上decorate好曬, 我們就下去酒店的chapel拍下照, 同時接埋遲來的betty~ 睇相睇得多, 第一次來這個chapel, 其實都沒什麼特別, haha~ 不過見到有人來影pre-wedding photos, haha~

愉景灣酒店的chapel

第一次來咋

一場黎到, 當然要影下相


回到酒店, 我們先換上今天bridal shower的costume, 我們今天是school uniform, 我的最特別, 是月野兔的校服! 嘩哈哈哈哈! 當初我曾經有想過我們6人一起穿著不同的美少女戰士的水手服呢, 不過之後覺得大家都穿, 實在太像cosplay party了, 沒有bridal shower突出主角的感覺, 所以最後都係決定校服party啦, 我們都是中學同事嘛! 而我就揀了月野兔的校服 (也有想過大家穿不同美戰角色的校服, 不過還是覺得大家也突出就不好了. 哈哈! 而她們也是穿著日式的校服~ 統一的~ 這樣也不錯丫, 起碼我就是最突出一個了 =p 而且我終於有機會扮到我最喜歡的月野兔了, 嘩哈哈! 我們的衣服都是淘寶為左襯番個total look, 我仲特登紮左2條辮、私伙的S版心口針、白襪仔…. 成件事真係好pro呀!我覺得我個look實在太正了~ 嘩哈哈! (係件衫大左少少啦)

我的月野兔造型


我仲特登紮左2條辮、私伙的S版心口針、白襪仔….

這樣的total look真係好正!

仲有月亮型的balloon, 好襯sailormoon呢!


我們趁天黑前多影幾張相, 成班人一齊影合照,我勁企中間,真係好Sailormoon呀,嘩哈哈!
我們沒帶腳架,拍照都要慢慢set機,好鬼麻煩,汗!幸好拍出來的照片都不錯,有曬BG、costume、成班人咁,真係好正呢 =p

慢慢set機影合照

成班女 =p


仲有唔少props架!

我喜歡這個bride字樣的mask~ kaka


之後終於是dinner time了, 餓死了! 我們買了豬手, 燒雞, pizza (好難食), sushi & sashimi等... 都是那些啦! 當然唔少得酒啦! 可以開champagne真係好正 XD 飲酒, 仲特登買番d膠既高腳杯呢~ kaka! 咁先有feel架嘛~ 要warm up下, 酒真是最好的飲品呢 =p

our food for tonight

開champagne! yeah!

飲杯喇!

cheers!

如喜歡這些大balloon啊!

仲有公主mask!!! 真係好攪笑 XD


另外她們又準備了bride-to-be的東西給我, 包括襟章、garter、頭紗和miss hk的港姐帶~ haha! 一戴完個頭紗真係有番d be-to-bride的感覺了! wahaha! 而且還是月野兔版的b2b裝呢, 正呀! kaka!

她們為我戴上b2b的裝飾

一戴上個頭紗就有b2b feel了呢!

set番機自拍~

yeah!

kiss kiss >3<

心心balloon

仲有好多props

喜歡腳上的garter =p


最後仲有cupcakes呢! 真係好飽了! cupcakes有一打12個, 是bride-to-be style的, 圖案有wedding dress, wine glass, bra, 戒指, cake, 我的名字karen..... 仲要款款都唔同架, 好正好令好得意!! love it so much! 真係好有feel啊! 她們更自己淘寶買了個cupcake stand, 好令呢! 這件事好pink好sweet好girlish, 真係好正!! 拍照也好美呢...

cupcakes of bride-to-be style!

這個cupcake stand好正呢!

cupcake配埋個banner, 好正!


betty, karen, ida, janet, tammy & sally~ love u all


因為今天實在太累, 加上飲左酒, 我都係1點左右就訓左lu... 4人一起訓那張雙人床, 最矮的我和sally就訓sofa, 一人一個墊其實都算訓得幾舒服 =p 係張墊硬左d啦~
such a happy night! thanks all of u~ love u all! 期待我的hen's night~ 哈哈哈!
花嫁分享 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2015/10/24(土)
Ketu's BIG Birthday Dinner*
晚上去了尖東dinner慶祝KETU生日~ Anmary大病來不到呢!! 我們去了London House, 是Gordon Ramsay在tst east新開的english bar, 連bread street kitchen都未試過, 沒想到會先來試這間, haha!
由於在座有人不吃牛、羊、魚... 所以真係好難揀野食呢, 加上這兒menu的選擇真的不多! 最後點了2個starter + 3個main (魚, 豬, 腸), 我再飲了2杯red wine~ 哈! 食物普通啦, 未見驚喜.... 不過english bar嘛, 都是這樣子的了....
ketu今天有bad news宣布, 不要灰心, 加油呀! 我地下星期就去布吉travel架喇, 開開心心玩埋呢個trip先算~ 我們很快地"plan"了行程, 預計了join 2個local tour到外島, 因為只去4天, 所以計埋spa, 留在villa, 去city center, 時間都用得七七八八~ 不用擔心~ 最近攪結婚和樓太忙, 所以travel的事都沒時間攪~ special thanks小嘉上網找了好幾個tour =p

tuna tartar, BBQ chicken wings, bangers & mash, pork chop, pan roasted salmon, mac & cheese

our drinks

小透, 小豬, KETU & 小嘉

自拍照~


接下來就是吃蛋糕時間了, 因為今年是ketu的大生日, 是新的開始, 所以我們都很有心意, 早幾個星期就order左個3D蛋糕, 想了好久, 終於決定用KETU偶像創作的卡通蝙蝠公仔做主角~ 真係好別出心裁架! 我們連cake的color都discuss了很久呢 (因為根本不知道她喜歡什麼顏色 XD), 哈哈! 呢個都應該是咁多年來, 我們最用心準備的生日蛋糕了吧 =p 今年是重要的一件, 值得既! haha~ 加上見到ketu的陰霾從蛋糕出現的一刻立即消失, 個人有番生氣, 這樣已值得了 =p Happy Birthday to KETU! wish u all the best! 加油呀sweetie!!
birthday present是ketu指定要的skin care~ 不用煩想買什麼真的太好了~ 哈哈!

KETU偶像創作的卡通蝙蝠公仔做主角的birthday cake

Happy Birthday to KETU


wish u all the best

小嘉, 小透, ketu, 小豬~

our birthday present for u!
食店: London House
地址: 尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心G5號舖


仲有一星期就出發去布吉了! 很期待呢!
識飲識食 | Comments:3 | Trackbacks:0 | 2015/10/22(木)
Eva's Birthday Lunch
今日重陽節放假, 我又再9am上到elyze做機, 痴線的, 勁眼訓.... =_=||||
之後去了又一城, 約了eva & wallis吃eva的birthday lunch~ 簡簡單單, 去了caffe habity (我家樓下也有, 汗!) eva指明要去的, 哈哈!
wallis戒口呢, 只吃了salad~ 她過2天就要去韓國影pre-wedding了~ 真係正! 我覺得影相真係好正, 也是我攪wedding到目前為止最用心的部分, 哈哈哈! 希望她一切順利啦!
又說到eva的副業, 她的人生的確幾精彩! haha~ 還有我的房子啦, 希望快d可以招呼大家 =p
最後食埋bday cake~ 有蠟燭wor, 不錯! kekee! happy birthday to eva, all the best! 享受轉字頭的最後一年喇! kaka!

Cesar salad, 燴牛尾, carbonara

今日alcochol free, 飲咖啡.... (不過我真係唔太like咖啡....)

birthday cake~

happy birthday to Eva~ all the best! (wallis不肯入鏡呢....)
食店: caffè HABITŪ the table
地址: 九龍塘達之路80號又一城UG-19號舖


lunch完就去了tst, 本來有想過回公司攪d野, 不過都係放棄, 理得佢啦! 聽日先算! 費是咁搏! 都係去番h&m和lane crawford血拚! 收穫不錯呢! 再落了太子買野, 今日超累!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/21(水)
上律師樓簽文件俾大訂...
6pm收工即趕去律師樓攪層樓的文件, 最重要是交大訂啦, 即是樓價的10%, 仲要俾定厘印費! 好大筆錢呀! 好貴! 我都係咁大個人第一次開支票, haha! 真是成世人都未做過咁大既deal, 真係幾緊張! (stamp duty真係好貴, 感覺好唔抵!!)
跟住又簽埋大合同, 我都有認真睇下架.... 買賣合同wor, 好大件事架....
買層樓真係好煩, 好多野攪! 下一步主打是mortgage.... 今個星期又是忙碌的一週了!
新居佈置 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/19(月)
荷蘭、蘇格蘭、英格蘭Pre-Wedding Shooting之旅遊記*
DAY 1 - 香港, London Heathrow Airport, Amsterdam Schiphol Airport, Amsterdam阿姆斯特丹, Dam水壩廣場, Singel Bloemenmarkt辛格花市, Waterlooplein滑鐵盧廣場, Van Gogh Museum梵谷博物館 (19/7)
期待已久的歐洲pre-wedding之旅終於展開了 今次重點當然是影結婚相啦 這次會去荷蘭和英國 晚機先飛12小時到London再轉機到阿姆斯特丹~ 折騰了15小時才到呢 今天先在阿姆斯特丹市內閒逛 見到很多canal好威尼斯feel 我們經過了Anne Frank Huis、吃了荷蘭的名小吃haring 、水壩廣場、辛格花市 、鐵盧廣場... 最後入了梵谷博物館 也在"I amsterdam"前拍照了 晚餐吃荷蘭的傳統菜, 那個calfs liver好吃呢! 今天累了, 我們要早點回酒店休息呢

DAY 2 - Rotterdam鹿特丹, Kinderdijk小孩堤防風車群, Amsterdam阿姆斯特丹, Sex Museum性愛博物館, Jamie Oliver's "Fifteen", Red Light District紅燈區 (18/10)
一早搭火車到荷蘭第二大城市Rotterdam 再轉巴士到Kinderdijk小孩堤防看風車群~ 荷蘭的名勝哦! 坐船欣賞風車, 好正 回到阿姆斯特丹就去Sex Museum 荷蘭真是什麼博物館也有呢 晚餐去了Jamie Oliver開設的"Fifteen" 最後去了紅燈區red light district 在一個個的櫥窗內見到不少騷首弄姿的妓女 真是大開眼界, 真在趣呢
環遊世界 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/18(日)
花膠煲雞湯打邊邊*
一早去了elyze做機, 背脊瘀曬 *0* 之後回家, 好多野攪, 好忙!
晚上跟他去了MK打邊邊, 今次特別D, 湯底是花膠煲雞湯! 半隻雞, 勁多花膠呀! 感覺可以勁補骨膠原~ 哈! 先飲湯, 好鬼正, D湯好濃好膠!! 因為是雞湯, 飲完都半飽了! 我們點得太多餸, 手切肥牛, 牛舌, 駝鳥肉, 菜, 帶子餃, 白鱔..... 勁飽呀!! 不過D肥牛同湯底真係好正, 可以encore呢!

花膠煲雞湯底, 手切肥牛, 牛舌, 駝鳥肉, 菜, 帶子餃, 白鱔

一枱食物

好多海鮮選擇
食店: 鮮入圍煮
地址: 旺角登打士街43H號登打士廣場2樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/17(土)
<我的少女時代> (Our times)

導演: 陳玉珊
演員: 宋芸樺, 王大陸, 李玉璽, Dewi簡廷芮

世界太快,總有一首歌,你忘不掉;人海茫茫,總有一個人,守候在角落,等你回首...

神經大條且長相平凡的林真心(宋芸樺 飾),每天眼珠都是跟著校內風雲人物歐陽非凡(李玉璽 飾)轉動,而徐太宇(王大陸 飾)身為學校頭號痞子,則一心要把上亮麗的校花,他們青春,一身是膽、不自量力。夢想愛情,卻總是經歷看着別人享受愛情…

告白的青春、落寞的青春、極致生猛的青春! 在被紀錄的瞬間,已是昨日的青春燦爛,今日的美好回憶… 人生中,每一個曾經離去的背影,也許,有一天會轉身… 就在你眨眼那一瞬 ?


終於等到可以去看了, 之前在康熙來了看過d演員上來宣傳已覺得不錯看呢 =p 有那些年的影子! 電影中林真心和徐太宇的角色都很好! 林真心很cute, 而徐太宇的角色真係超正! 看起來壞壞的, 沒想到卻那麼細心!! 尤其是在最後"謎底"揭開時, 真係覺得徐太宇好sweet呢!
電話中的對白: "女生說沒事就是有事, 沒所謂即是有所謂", 真係好中point! 男主角記得女主角的說話, 在醫院還走出去女主角家找她, 真係好sweet! 就是這樣的中學生初戀才有這樣的感覺呢! 我真的覺得自己中學時沒談過戀愛, 人生很不完整呢 >.< 有著這樣青澀歲月的人, 真係好幸福!
另外一幕很喜歡的, 是林真心挑戰主任! "只有我們自己才能決定自己的樣子", 真係好型! 好有guts! 好佩服呢! 這樣的人, 真的在閃閃發亮呀! 我也希望自己能不要那麼世俗, 不要被同化, 不要被歲月磨平了菱角, 忘記當初有勇氣的自己!
劇集電影 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/16(金)
Happy hour with dearly colleagues 
今個星期來了兩個新同事,一個m一個o,department人數已多達13人,不知又會為dept帶來什麼politics呢.... 今日我做了appraisal, GM像是派定心丸給我似的, 今年年尾升職, 下年可能都有機會再升吧! 希望啦.... 收工後跟幾個相熟同事一起去three on canton happy hour~ 訴下苦水, 吹下水! 大家唔同role, 不過真係好多野有共鳴....今日做野真係好支力, 好辛苦! 有alcohol night真係好開心! 飲左2 round, 飲得好鬼high.... 飲飲下食食下都唔平, 我和2位managers請客, 幾貴丫! 其實真係好開心係呢度遇到幾個好同事, 可以互吐苦水和一齊攪gag! d同事真係好9好賤架 XD 我當然是最賤的top 3之一! haha! i am so happy to encounter u guys before my 30s. i cant express how much i love u guys.... 希望大家可以一齊捱到開場! 加油呀!
生活點滴 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/10/15(木)