FC2ブログ
Daisypath Anniversary tickers
Nail for Kansai
端午節回來, 這個星期老細成個星期出TRIP真係好爽! 我都話我呢2個月notice period好易過架啦, 呵呵呵!
我明天就飛大阪了, 期待已久, 呵呵! 又是時候去了做gel甲了, 去到先諗花色, 都係揀左個清清地既粉紅色, 又畫花又金片, 我覺得幾令呢, 不錯不錯!
時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/06/20(水)
Nail for opening & Okinawa
幾個月冇做過指甲了, 今次去做是為了mall opening和沖繩之旅.... 今次整左紫色和白色, 仲有d金~ 都幾令幾特別呀~
在這公司做了接近4年, 我地個商場過幾日終於要開業了, 好期待, 好興奮, 好緊張! 希望一切順利! 長沙見!
時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/05/04(金)
Galaxy Nail
今晚出發去冰島挪威, 今天就去整指甲~ 已經好久沒整了~ 因為很希望在北歐可以見到北極光, 所以就選了做銀河的花樣~ 深藍色底加化開的白、紫、藍色, 再加上白色畫的星星和銀色閃粉, 效果真係好似galaxy呢! 好特別好美啊!
希望在北歐有個開心愉快的旅程, 很期待呢!
時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/12/29(金)
Red Nail
為左過2日既台灣trip, 又去左做nail喇~ 上個月做的紫色已經生得七七八八, 都叫時間armarm好~
今次其中一個主題同白色有關, 所以就揀左白色~ 再加紅色啦~ 我都係好似第一次整紅色nail咋wor, kaka!!
最開心係可以係working hour內去, 爽!

時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/08/09(水)
Nail Polish - Purple for Lavender
琴晚飲左酒又遲訓, 今日真係超眼訓呀! 唔係今朝要開會, 我今日一定要call sick呀!
lunch去左整指甲, 準備定我既英國南法之旅嘛, 一心諗住整紫色~ Purple for Lavender嘛~ 好耐冇整過指甲了, 好令呀! 不過我真係好眼訓, 邊做甲時邊睡覺, hahaha!

Purple for Lavender

下午仲去左修眉, 可以係office hour做私人野真係好爽呀!!! 仲要係旅行出發前老細都放假一星期, 真係超級爽呢, kekee!
時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/07/13(木)
Nail Polish for Japan & 2017
準備去旅行了, 又要去整指甲了! 今天趁著lunch time去整的, 攪到3pm才回到公司, 幸好老細今天下午放假 =p
今次整了紅粉的顏色~ 新年嘛 =p 深紅色我都好少整, nude nude地的pink也很可愛, 畫了些豹紋花紋, 又貼了金色的閃片~ 10隻手指成set好令呢, nice!
Nail for Japan trip & New Year!
時裝美容 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2016/12/30(金)