Daisypath Anniversary tickers
年初八 - CUS團拜@娘家~
一早約了CUS今天團拜~ 每年聖誕新年我們總要一聚的! 爸媽剛好在旅行中, 諗左一陣子, 最後都係叫大家上我娘家拜年, 因為有工人執野嘛, 可以盡快地享快~ 好爽!
今天出席的有我, kenus, eva poon, ingrid, erica, angel, rainbow & raymond 8個, 人數都算多wor~ 哈哈! 不過今天的主角當然是angel的囡囡小淇Scarlett~ 4個月大咋~ 今日著左鬆弛熊既衫, 好得意~ d uncles auntes都要爭住抱抱呢! 我們已經到了這年紀, 帶著下一代出席gathering了....

Hello小淇~~~ 又見到你喇! auntie karen要俾封利是你~

因為今日有些人要早走, 所以我地今日好早就開始食了~ 今次我冇咩心機煮野食, 主要買左壽司, 仲有家中有個鐵板燒既爐可以玩下, 買左d牛肉、羊架、腸等用來BBQ~ 同埋蝦、蜆、小棠菜, 仲有ingrid準備的炆花膠冬菇~ 好豐富的CNY Gathering呢~
erica明天生日, 我們今日趁她要早走之前給她買了個birthday cake給她一個小surprise~ 有嚇到了吧, 哈! 我們已不知有多少年沒慶祝過生日了 lol 恭喜曬erica~~ 終於找到了對的人, 太好了~ 今年我地CUS gathering, 有大有細仲有喜事, 大家都過得好幸福就最好了! Happy CNY everyone! 今日咁高興, 我要開champagne慶祝啊! yeah!
erica有下場要先走~ dinner time小淇好乖乖咁自己訓左.... 真係好叻女呀!

今次冇咩心機煮野食, 主要買左壽司, 仲有家中有個鐵板燒既爐可以玩下~ 幾得意!

鐵板燒牛肉, 不錯! 不過幾大煙~

happy birthday to Erica~

Raymond, angel, kenus, erica, karen, rainbow, eva poon & ingrid

終於開得飯lu~~

影埋呢張相, erica就先走了~

dinner time小淇好乖乖咁自己訓左.... 叻女!


最後得番我, rainbow, raymond, eva poon & ingrid 5個人留到12點幾~ 剛好CNY在美國讀書的Raymond放假回hk大家才有機會見到面 (上次我家house warming時他剛好放summer break所以也能參與) 我們還有些"學術討論", what is the origin of Cultural Studies!? haha!! Culture is ordinary!! sorry, 呢段歷史/ 記憶我真係好似斷左片咁冇咩印象 XD 不過我當年GPA都過3係second up畢業的, hahaha!! 大學畢業快10年了, 希望下年我地真係仲有機會可以大攪, 攪個旅行啦!!! (2015年時明明話攪入大學10週年的trip, 攪攪下冇左件事 >.< 希望2018有希望啦)

rainbow, raymond, karen, eva poon & ingrid~

what is the origin of Cultural Studies? hahaha!!! sorry, 我都唔係好記得~

kenus給我的禮物: 胭脂, eye serum, 唇膏, cleansing foam~ 又慳番成千蚊了~ kekee!
娘家派對 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/02/04(土)
探果子B小智妍
早幾日同果子在FB吹水, 問什麼時候可以探和BB~ 她說我們住得那麼近, 幾時都得啦~ 剛好我這2天5.1假期都得閒, 所以就立即上去了~ 也問了其他人O唔OK~ 最後跟小嘉, 小透, ketu一起上~~ 本來我是打算就算得我自己一個ok也會上去的~ 反正我們真的住得很近嘛, 哈哈!
果子才生產了2個星期, 不過她的樣子很精神呢~ 而且基本上都冇咩肥到!! 真係天生麗質, 太令人羨慕了!! 而小智妍樣子都好令好清秀呢! 眼仔碌碌的!! 長大了一定是個美人胚子!! 而且好很乖呢, 又好定!! 都算易湊吧 =p
我們也聽了果子說的生產過程, 真的太恐怖了~ 媽媽真是偉大!
果子家裡還有隻小貓sherlock (其實一d都唔小, haha), 我都覺得好得意呢! 不過牠是不可被陌生人抱的, 哼哼....

hello小智妍

小智妍被各auntie抱都冇喊過! 叻女!

仲有小貓sherlock都好受歡迎架!


ketu有約要先走~ 我們在果子家也坐了2, 3小時~ 之後就不打擾先行告退了.... 然後我們去了超市買野食, 再回我家準備吃的~ 近嘛, 我不想外出了! haha!
等埋ben 8pm先開得飯, 因為在家裡, 所以今次家常便飯也有ben份, 他之前說可以join下我朋友的gathering幾開心wor~ 汗! 其實如果朋友攜眷的, 我明明也帶過他出席不少場合啦! 但一班女的在食飯, 我才不會無啦啦要男人加入啦~ 哈!
不過聽聽他說男人的看法也沒什麼, 而且他有"介紹"嘛 XD 明明飲左好少酒, 但唔知點解會咁醉...... 是太HIGH了嗎? 汗!

好多食物呀!!

小嘉, 小透, 小豬

今次我老公都加入了, 不知幾開心 =p
娘家派對 | Comments:2 | Trackbacks:0 | 2016/05/02(月)
Weekday Home Gathering with Sally & Loretta~
今天難得地收得很早, 出去開會不用6pm就回到家了~ 晚上一早約了sally kwan和loretta, 本來是friday night在外面吃的, 不過之後改了今晚, 剛好父母不在, 就叫她們二人上來我家來個home gathering啦~ 飲酒平d、自在d、又可以煮下飯仔嘛 =p
我先行回家, 她們7點多在超市買埋餸上來, 之後就開始煮煮煮了, 主要是我和sally煮啦.... loretta是負責幫忙拍照和切切切的 XD

我和sally負責煮煮煮

sally, karen & loretta~


8pm終於食得, 其實都買左唔少野, 也有不少是我家供應的~ 哈! 我們有龍蝦湯, 刺身, ham with melon, 牛柳粒, 薑蔥生蠔, mussels, 荷蘭買的芝士, 法國買的鵝肝醬..... 仲有紅白酒各一支.... 2支酒唔平, 不過唔好飲lor, 好嬲!!
今天說了不少爆炸性的話題, 嘩哈哈, 有d人真係好鬼賤呀, 真係bitches.... 係咪人黎架 XD 真係好鬼鐘意同D朋友傾呢D野, 仲要飲到high high地咁, 好鬼正, kaka!!! 相比之下, 我的人生的確很平凡, hahaha!!

ham with melon, 三文魚刺身, 牛柳粒


刺身, 薑蔥生蠔, mussels, 荷蘭買的芝士, 法國買的鵝肝醬, 紅白酒

三個人的home gathering食物都可以如此豐富

karen, loretta & sally

loretta, sally & karen

來個自拍, dinner了!


談了不少衰野~ 哈哈! dinner完仲有個綠茶蛋糕, 好飽呀! 吃剩了半個呢! 最後11點多她們才走人~ 我就可以舒舒服服, 輕鬆地上樓上房了, haha!

dinner完仲有個綠茶蛋糕
娘家派對 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/08/11(火)
CUS hot pot @ my home~
今天繼續落狗屎呀!! 好勁! 中午趁著雨小一點, 帶著工人和手推車去了MK街市買餸, 今次咩都唔洗拎, 好輕鬆! 不過架車仔放到滿曬, 好重! 但好彩唔洗我推咋, kaka!
之後去左elyze做胸treatment, 攪到差不多6pm先走得人! 趕回家再立即準備食物....

今晚約了CUS上來我家打邊邊, 人不多, 只得6個咋~ 我, kenus, erica, ingird, angel & rainbow~ 他們買了酒上來, 主要都是sparkling wine和cider啦~ 很輕微的酒精成份 =p
食物方面, 我真是買得太多了! 哈哈! 真係好易買出事 XD 海鮮都有花蟹、蠔、鮑魚仔、花甲、帶子、鱔! 花蟹好大隻, 真係好正! 鱔都好好吃! like it so much =p 牛肉也有手切肥牛、安格斯肥牛和牛柳粒的呢, 真係好豐富架!
今次沒有happy sharing, 不過大家說番大學時的趣事, 仲有即場收番10年前的email, 講下那些差點已遺忘了的上庄和做project的事, 真係好好笑! hahaha!! 那些thinkers的theory, 什麼foucault, 見樹亦見林, sidmund fruend, 教我地做research, 其實真係關我地咩事呢? 哈哈哈! 我們也是說起, 才記得kenus當年yr 1是要probate的呢~ kakaka!


花蟹、蠔、鮑魚仔、花甲、帶子、鱔、手切肥牛、安格斯肥牛、牛柳粒、牛舌、魚皮餃、菜、生腸、牛柏葉、豬皮、丸

真係好多野食呀! 有好多仲係雪櫃廚房, 哈哈

他們都喜歡站起來拍照....

rainbow, kenus, erica, angel, karen & ingrid

自拍也來一張~

今天的alchol... 唔係好多姐 =p


飯後甜品還有生日蛋糕~ 是erica在agnes b買的~ 說是給白羊座的我和kenus補祝生日 *0* 嘩, 我生日都已經過了個半月了呢, 估唔到仲有蛋糕食, thanks all~ 哈哈哈! 人們說我是公主, 我說自己係queen~ 嘩哈哈! 有霸氣先我係呀嘛 XD
我的願望是我們的布吉之旅可以成行, 同埋多D人去到啦! 真係好擔心呀 >.<
之後angel介紹了uber給kenus, 他說那是他今天的最大收穫! kakaka!!

生日了一個半月後仍有生日蛋糕! 多謝呢! kaka!

Queen Karen & Prince Kenus XD we are ARIES!


特別request, kenus又有禮物給我們了~ 呵呵呵! 我今天拿到了Burberry body oil, GA lip gloss, shu uemura base, shu uemura BB cream, shu uemura胭脂, shu uemura make up remover, VICHY面霜! 真係好正!!! 好開心~ kekee!!

tonight's free gift!
娘家派對 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2015/05/23(土)
年初十之CUS團拜@ my home~
年初十, 繼續有拜年活動, 晚上CUS上來我家呢, 一如以往我由下午開始打點食物.... 6:30pm左右大家陸續上來, kenus負責買酒, 今次買左6支白酒 (本來說是8支的 lol), 可以來個wine tasting了, hahaha!! 仲未齊人, 我開始煮定野食, 而angel, rainbow, ingrid, isaac & kenus就負責開蠔先~ 好多人都是第一次開蠔, 好成功呢, 冇碎呢! bravo!
等埋erica和philip上來就開得飯了~ 今晚已婚人士有派利是呢~ 呵呵呵! 多謝老闆s, 最後一次收了 >.< 收得2年咋, 嗚....
8點幾終於食得飯~ 食物都是那些啦! 刺身和熟食~ 熟的食物都是很簡單的啦~ 一如以往, 相機食先~ 我又站在椅上拍照, 大家覺得好好笑wor =_=||||

6支! 可以wine tasting! haha! 最後清曬!

開蠔戰士~

好多野食呀!

青瓜木耳, 生蠔, 海膽, 三文魚, 雞軟骨, pasta, 手撕雞, 海蜇雞腎

牛扒, 甜蝦, 北寄貝, 餃子, 雞翼, 象拔蚌

喜歡這樣的曬冷感覺


今晚勁多開心sharing呀!! 是晚第一個高潮話題由車開始, 之後話題停不了! 仲談論得很詳細呢~ hahaha!! 3年沒x、飛機、戲院、樓梯、金鴨、X爆、un、話當年..... 真係勁開心勁好笑勁high!! 成晚笑聲不斷!! 最開心係等左10年, 大家終於肯打開心屝開心sharing了! 好正! 好彩有D經驗人士在場呢~ hahaha!! i love all those happy sharing和真實對白so so so so much!! hahahahaha!! 酒精真是盡訴心中情的最佳良伴呢!!!! 仲有大家無數次因共鳴而碰杯的感覺!! 好正 不過不是人人都有share, 好多人只聽只笑但不說, 哼哼哼!! 希望下次大家可以講得更放啦~ 最後6支酒都清曬, 沒有浪費! 其實主要飲的人只得4個, 哈哈! 有人仲話要落樓下再買酒呢, haha!
還有還有, 我們的大學10週年之旅呀! 今年是入uni 10週年! 我們已經認識10年了呢! 大家說真的要去布吉旅行呢! 初步已定了日子, 雖然不知有多少人可以去, 不過真係好希望可以成行啦! 這個旅行很meaningful呢! 也希望朋友不會被說成是"不守婦道"呢! 哈哈哈~

cheers~ 好喜歡每次因共鳴而碰杯的感覺

angel, rainbow, ingrid, karen, philip, kenus, erica, isaac

新年快樂~ 開心sharing! love u guys >w<


最後, 大家1點多才走人, 算是晚的呢~ 很少可! HAHA~ 期待下次再聚呢 >w<
娘家派對 | Comments:2 | Trackbacks:0 | 2015/02/28(土)
FC2 Christmas Gathering @ My Home~
工人下星期就走了, 今天是這個工人最後一次招呼朋友! fc2真好彩, 一早約了今天, 趕得及在工人走之前來, 否則沒工人, 嘿嘿... 我可不會再招呼朋友上來了 XD
今天真是很累的一天, 先是一早安排了食物送貨, 一大早去了elyze做treatment, 2pm左右走人, 然後在PP的Great買了個大christmas cake, 之後回家洗澡, 再下去超市買東西! 跟小嘉二人捧著勁重的東西回到家已經4點多了!
下午就在準備食物, 小嘉和工人也有幫手~ 也有一些非常簡單的xmas decoration, 在些是在東京的100yen店買的 =p 而xmas tree也是昨天拿出來的!
之後lala一家來了, ethan也幫忙佈置, 也帶了board game上來~ 然後小透ketu、bonbon一家、nana一家、pegpeg一家都陸續上來了~ 我也call了pizza chicken, 又開始煮野食, 雖然有工人幫手, 不過仍是忙! 小孩子已玩作一團, 而今天的開蠔專家是sunsun, 很厲害! 沒有蠔殼碎的呢! 很讚! 平時我d fd或我自己是開得碎曬的呢, haha!!

小孩子在玩, sunsun就努力地開了14隻生蠔~

今天共11大人+5小孩, 人真多呢! 所以我也準備了非常多食物! 其實很多都是現成買的啦~ pizza chicken, 壽司, 刺身, 生蠔, mussels, 鵝肝醬, 雞軟骨, 餃子, 雞翼, 鴨胸, 牛扒, salad, pasta等..... 一枱的食物, 何奇壯觀~ home party, 最正也莫過於此! 今天的生蠔開得好, 特別好吃 =p
不過食物份量也似乎多了點, 吃剩不少呢! haha! 最受歡迎的, 似乎是餃子, 雞翼和牛扒! 餃子也受歡迎真是意料不到, haha! 是因為那是小朋友喜歡的食物嗎? kaka!

雞軟骨, 海膽蝦刺身, 餃子, 壽司, 雞翼, blue mussels

生蠔, 三文魚刺身, 鴨胸, 雞翼

海膽, 牛扒 (今日的煎得很好wor, 很juicy), pizza, pasta和飯

一枱食物~ 真壯觀~ 見到也興奮!

大合照~ 還有christmas tree哦~

這個angle也不錯! 人頭大一點 =p


因為是christmas, 所以我很想吃christmas的dessert! 所以就在great買了個木頭的christmas cake! 真係立即有曬聖誕氣氛呢, kekee!! 木頭型的xmas cake就最合適了, 好like! 味道是栗子的呢, 我覺得好吃, 不太甜! 比朱古力的更吸引我 =p 小朋友都喜歡蛋糕, 小王子一開始就說自己"由細到大都唔鍾意食蛋糕", 到之後說自己一向最鍾意食蛋糕! 好好笑 XD

Merry Christmas木頭Cake!

因為bonbon的B只得3個月, 所以吃完cake就要先走人了.... 大家都爭著抱著b來拍照~ 2個月沒見, BB的樣子已經不同了呢~ 好似大了很多, Haha~ 不過頭髮仍是很多 =p
走了沒多久的bonbon fb求救說漏了手機在我家, 我要立即拿下去給她呢, haha!

最小的BB~

dinner完, 其他5個小朋友早已玩瘋了~ 他們最愛我家的樓梯, 上上落落已不知多少回了 =P 今天的我異常受小朋友歡迎~ 他們都主動拉著我玩, 還收到很多free hug和free kiss, 真是受寵若驚, 哈哈!
PS* 我重申, 我唔係「唔鍾意小朋友」, 只係「唔係鍾意小朋友」之嘛, 唔好攪錯 =P

我今天異常受小朋友歡迎~ 真是受寵若驚 XD

12月第一個christmas gathering, 加上了一些xmas的decoration, 終於感覺xmas真的快來了呢~ 哈哈!
娘家派對 | Comments:6 | Trackbacks:0 | 2014/12/13(土)