Daisypath Anniversary tickers
補祝母親節~
上星期母親節我們在沖繩,所以慶祝飯局在今天才吃~ 今次唔係食中餐,去咗outback食扒..... 娘家很快就要裝修了,好多野搞好麻煩,雖然我仲有好多野係娘家,但好彩唔使我執姐,呵呵!
打算帶家人到日本自由行, 2018年的我們終於乎似要成真的, 已經好多年無一家人去旅行, 好高興~

今次帶家人去食outback~ 仍然覺得它們的炸蘑菇好好吃!

補祝媽媽節~ Love u mom~
食店: Outback Steakhouse
地址: 大角咀海庭道18號奧海城二期G76-77號舖
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/05/22(火)
我的快樂生日*Round 15*Aberdeen buddies
來到4月的尾聲, 我也要迎來我2018年最後一餐生日飯了, 今晚約左Aberdeen之友, 慶祝我和yiu的生日~ 今日都係食日本菜啦, 我近來的最愛呀! 6點開始食, 人不多, 可以慢慢坐慢慢食真好!
今晚最開心既, 係grace都出現了呢! 失蹤了大半年, 終於再見到她了, haha! 說是之前太忙了 (雖說佢平時都有應機既)~ 咁耐冇見, update番下先啦~ kaka! 難得的6人聚會, 可惜Ariel要湊B、可惜Bill已失聯2年..... 唔知我地aberdeen之友幾時先所以再齊人呢? 還會有這一天嗎?
我地開左支720的sake小酌下, 去居酒屋最arm了~ d野幾好食, 份量都算大, 不算貴, 有驚喜呢! 真不錯~ 我都好想同fd去日本、去居酒屋食野、小酌下呀!

燒明太子, 燒牛扒, 銀鱈魚西京燒, 韮菜炒豬肝, 吉列蠔, 牛油果軟殼蟹卷

親子丼, 汁燒魷魚筒, 紅魚立一夜干, 雞軟骨, 牛舌, 咖哩豬扒飯

上善如水, 小酌一下~


是晚說了很多漫畫和運動的話題, 足球小將、四驅兄弟 、高達, Ken真係專家, haha! 無啦啦之後講到日本馬拉松, 我真係打左個突, 笑到嘖水, hahahaha!!! anyway, 我會加油的了 XD
2018年最後一個生日蛋糕, 是老公在Tony Wong買的玫瑰花蛋糕, 好令~ 我都係第一次食咋~ cake的味道很不錯呢~ 今天收到了不少cake都是跟玫瑰和花有關的~ haha! 大概我就是這個feel? =p 2018年的生日慶祝終於告一段落, 由3月中食到4月尾, 食足15餐! 進入5月, 我會好好努力去減肥的! 加油 (雖然我有好多旅行去! 盡做啦!)

2018年最後一個生日蛋糕

我今年有很多玫瑰cake呢! haha!

Happy Birthday to Yiu too!

jacky, grace, karen, yiu, ben, ken~ thanks guys!
食店: 花月居酒屋
地址: 尖沙咀尖東加連威老道96號希爾頓大廈1樓2A號舖
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/04/28(土)
我的快樂生日*Round 14*Afternoon Tea with my 8th April Twins
食到第14餐生日飯, 終於同到我既twins, 同年同月同日生既Shirley喇, 哈哈! 約埋Carman 3個人, 當然又是人妻們的afternoon tea時間啦~ kekee! 今次我地冇去酒店, 去左cwb的"紫", 間野叫"紫", 有好多purple lover都喜歡的呢~ 而凡我都想試好耐架喇, 雖然我係想試dinner既set menu多d~ keke!! 這是日式的fushion菜, 上網見d食物display得很漂亮呢~ 而afternoon tea都係好令架, 除左一盤咸點之外, 仲有個樹型的金色tea stand, 放上色彩繽紛的甜點~ 幾特別又令架! d咸點幾好食呢, 都有surprise, 甜點份量不算多, d咸點幾好食, 個tea setting幾令, 而且餐廳環境都很寬敞, 真不錯! 而且價錢來說幾抵食呢~ 去tea真係唔一定要去酒店哦~

紫Dining at Murasaki

our afternoon set for 3~

這個樹型的金色tea stand好令呢~ 幾特別!

她們飲果茶, 我就點了杯紫色的cocktail~

d咸點幾好食, 有mini魚生飯.....

仲有tiramisu, 上面的生日牌~ kekee! thank you for carman's arrangement~


轉眼shirley又懷了第二胎, 真係很替她高興呢~ 我可以再做契媽嗎? 哈哈哈! 她實在是太幸運了, 人生勝利組的代表! haha! 懐第2胎, 一切都駕輕就熟似的, 沒有第一胎時那麼生手 =p 說著生B和旅行的話題, 因為要轉工, 我的生B計劃大概又要延遲了.... 希望你地個B第時唔好蝦我果個, hahaha!!!
Happy birthday to my twins~ 好姊妹能同年同月同日生是件多麼有緣分的事呢.... 今日多謝carman請客呀, 一個請兩個, 辛苦曬 XD

karen, carman & shirley~

Happy Birthday to my 8th April twins!

又一年再次一起慶祝了~ 恭喜曬mom-to-be!

這已經是我第14個生日飯了~ kaka!
食店: 紫Dining at Murasaki
地址: 銅鑼灣告士打道255號信和廣場UG樓8號舖
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/04/21(土)
我的快樂生日*Round 13*Sally & Loretta
今日開會開到差不多成7pm呀, 我明明約左人7pm係elements食生日飯架嘛..... 好彩好快有車, 好彩公司好近, 我都唔係遲好多咋.....
晚上約左Sally Kwan和Loretta, 都係去食西餐啦, 用eatigo有discount, 真係幾抵架~ 3個人點左5個course, 飽到上心口呀! 這麼多年來, 我們都去過elements civic square好幾家餐廳呢, 不少都已結業了 =p elements對我們來說都很方便, 是我們的地鐵沿線范圍啦~ (不過loretta婚後搬了呢lol)

好重份量既seafood tower, 有蠔, 龍蝦, 蝦, 青口, 煙三文魚, 吞拿魚

Crab cake, rib eye, seafood jambalaya, salad


說著bkk的事情, 都係跟前年一樣, 主打吃、飲、spa! girl's trip實在太愉快了, 仲有朋友陪你飲飲食食和享受人生, kekee! 去旅行唔洗用腦真係好開心~ 希望快d過埋個5月初個opening, 好快我就可以甩身架喇, 加油!
在生日後的第9天, 仲有生日蛋糕食~ 心太軟好rich幾好食呢~ 每年也一樣, 我d生日飯會食到月尾架, kakaka! happy birthday to me again~ thank you girls =)

Happy birthday to me~ kekee~

sally kwan, karen & loretta
食店: Grand Central Bar & Grill
地址: 尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements)3樓平台R001號舖
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/04/17(火)
我的快樂生日*Round 12*慶祝4月之星的同事
我地條team每逢有人生日, 秘書都會幫手買蛋糕慶祝~ 今個月的4月之星, 由4月5日至4月14日, 算是非常接近的日子呢~ 大家挑了這天最齊人可以切蛋糕喇~
今年的生日蛋糕好令呀, 有2個, 其中一個粉紅色的macaroon with balloons, 是在IG shop order的, 同事仲要特登lunch去拎架, 真係好令呀! 最正係個balloon, 寫住Happy birthday Karen架 (人人有份, 唔係淨係我有咁偏心既 =p) 一睇蛋糕個style, 都知道係我鍾意、為左我而買架啦~ haha! 難為了2位生日的男同事, haha!
早排同事已經問我想要咩蛋糕, 知我份人有要求, haha! 我話比我surprise我啦~ 這次, 真的有surprise啊~ 我d同事真係好有心架 >w<

其實個蛋糕真係完全我style XD 仲有D balloons, d男人點會鍾意丫 XD

our team~ 不過今日仍然唔齊人~
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/04/10(火)
我的快樂生日*Round 11*4月之星
昨天過完生日了, 今天回復平靜要上班了.... 不過晚上也約了同事K和舊同事T一起慶生食飯, 因為我們都是4月之星呢, haha! 只是我和K都是白羊, 而T是金牛了~ haha!
我們去了橘焱胡同燒肉, T未食過想試下~ 雖然這家燒肉偏貴但我還是覺得很不錯, 今天來比我上次來少人很多呢! 這次我們3個人點的東西, 比我們上次5人女人吃的還要多, 因為都是男人們的胃吧, 而且點了不少佐酒小食~ 牛舌、牛肉、墨魚腸都好好食呢! YUMMY! 我地仲不斷點sake, 好似開左起碼5, 6支呀, 冇醉都真係好難得, haha!
我們3個又談了很多, 笑了很多~ 真係開心可以在工作上認識到2位! 好難得! 不過我們3個很快就全部都成了舊同事呢, 哈哈! 各位親, 生日快樂啊! 我們下個月一起在長沙再集合吧 =p

再戰這家燒肉, 好吃哦! 今次同2個男人去, 點左勁多野!

好好食, 仲開左5, 6支sake..... 準確的數字已忘記了 =p

Happy Birthday to my April birthday buddy!
食店: 橘焱胡同燒肉夜食
地址: 尖沙咀寶勒巷3-7A號萬事昌廣場1樓102號舖
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/04/09(月)