Daisypath Anniversary tickers
中秋節快樂!
久等了的中秋節, 諗住大老細放假, 老細都會早閃啦, 點知今日仲要開會, 公司梗係一分鐘都冇得早放啦! 真係垃圾公司! 哼哼!
lunch同同事們做節, 去左HC新開既羲和雅苑~ 成日都冇機會去北京試, 黎到HK終於有機會~ 來羲和雅苑當然要吃烤鴨, 有幾種新食法, 點藍莓醬和爆炸糖~ 哈! 不過我都係鍾意傳統食法or淨食多點, kekee! 同事們食沒有北京的好吃, 我也覺得烤鴨一般啦.... 反而其他菜式都幾出色特別! 水煮魚好吃, 還有苦瓜、桂花山藥也不錯, 值得一試!

烤鴨~

水煮魚好好食~ 好滑!
食店: 羲和雅苑
地址: 尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈2樓OTE203號舖


最後我只係早左10分鐘自己早閃人! 好過冇lor, 回家休息一陣之後就去娘家食飯~ 人月兩團圓嘛~
做節嘛, 今晚當然好餸, 有我鍾意既豉汁蒸鱔, 薑蔥炒蟹.... 食完仲有好多生果和月餅~ 第一次吃香印提子, 不錯! 不過我真的不會花大錢吃生果, 不值~ 哈! 今年都收到唔少月餅, 在公司都試左唔少, 不過我真係唔鍾意食甜野唔鍾意食月餅呢!
又拎左好多食物回家, 晚上本來有約rosians上我家, 不過今年下雨, 又唔係個個得, 都冇咩mood攪最後cancel埋, 下次再約啦 =p 祝大家中秋節快樂 =)

豉汁蒸鱔, 薑蔥炒蟹, 芝士焗蝦, 炆冬菇, 椰子煲雞

中秋節快樂, 人月兩團圓
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/10/04(水)
Happy Father's Day
今天是父親節, 比起母親節, 街上和fb上的celebration少好多, 真不公平, haha!
不過我就一視同仁既, 父親節跟母親節一樣, 招呼了家人上我家~ 都係煮番餐大餐俾佢地食啦~ 不過我仲病緊, 所以都冇咩心機完煮.... 好彩呢幾日都有不斷上網搵下有咩新野煮, 下午都要親自去街市買餸架~
今晚的menu是香草焗海鱸魚、蒜蓉芝士焗大海蝦、涼伴秋葵、清酒煮花甲珍珠蚌、奶奶在法國買的鵝肝醬配法包, 好多海鮮呀! 仲有媽媽係娘家拎過來的雞糟雞翼和西洋菜煲豬骨! 正! 今日竟然將D食物清得七七八八呢! 勁!

香草焗海鱸魚配薯仔, 蒜蓉芝士焗大海蝦 (2樣都係第一次整咋, 好得體!)

蠔油鮑魚, 涼伴秋葵, 雞糟雞翼, 清酒煮花甲珍珠蚌, 鵝肝醬配法包

又有d新餸, 今次d食物好得體好令呀!!

Ng's Family~ Happy Father's Day Papa!


Dinner完仲有Father's Day蛋糕~ 媽媽有, 爸爸也當然要有啦! 好似第一次買cake俾爸爸咋~ haha! Happy Father's Day, Love u Dad!
在fb見到不少朋友的爸爸已不在了, 望著自己的父母, 也好像又老了..... 我們真的好好把握現在, 多好好地孝順父母呢! 希望大家都身體健康! 希望明年我們一家能一起去旅行!

好似第一次買cake俾爸爸慶祝Father's Day咋! haha!

Happy Father's Day, love you Dad!
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/06/18(日)
Happy Mother's Day
今日母親節, 冇出街食飯, 不過就招呼了父母和妹妹上我們家食餐便飯咋~ 媽媽話我成日煮野俾其他人食, 今晚我就煮個大餐給家人食啦~ 做下孝女, 哈哈!
今日我都一早去街市買餸架, 今晚整芝士焗大啡菇, 蕃茄蜆煲, 焗豬手 (奶奶係德國買的, 焗番煮就OK好方便, 不過好食呢!), 仲有第一次買牛腩, 蘿蔔炆牛腩1st try, 成功了, 很有成功感! 下次再試炆其他野~ keke!! 父母都係屋企拎左炆花膠冬菇和豬展煲雞湯黎~ 真係好多野食呀! Happy feast~ 大家都對我的廚藝滿意, 仲叫阿妹學下, hahaha!!

芝士焗大啡菇, 炆花膠冬菇, 蕃茄蜆煲, 焗豬手

清湯腩1st try - 蘿蔔炆牛腩, 成功了!

仲有媽媽係屋企拎黎既花膠豬展煲雞湯 (工人煲既) - 我們的母親節大餐~


母親節快樂! 大家都要身體健康啊!


今年特別D, 仲買左個蛋糕比媽媽, 她好像很surprise似的, hahaha!! Happy Mother's Day! Love u mom!

Love u Mom~

Happy Mother's Day~
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/05/15(月)
與嫲嫲預祝母親節~
一如以往, 母親節前夕, 親戚們總要一聚同嫲嫲慶祝母親節, 今晚又係親戚兩圍食飯lu~ 大家又係度話當年, 講父母那輩小時候的事、講我這一輩的趣事, 人人有份....
他們又提起我細個踢狗、剪頭髮喊、仲記得我2歲去飲時著乜、去飲去澳門踎塔、唔驚曱甴、甩鞋執番、唔認得剪完頭髮的嫲嫲....
我知,我由細到大都係焦點一向都好受歡迎好受寵, 所以被提到的頻率非常高 XD
今天見到嫲嫲很精神! 希望您身體健康呢! I love u~ Happy Mother's Day! 今天, 我又想起了去了天國的爺爺! 已經十多年了, 我仍很想你呢.....
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/05/07(日)
忘卻年齡的Happy Birthday *13* - 8th April TWINS~
五一假連放3日, 爽! 來到4月的尾聲了, 2017年最後一個生日飯局, 當然要約那個跟我同年同月同日生的4月8日的Twins - Shirley一起慶生啦! 還有Carman要幫我們慶祝!
媽媽的時間不易約, 下午去吃個high tea就最合適了! 這些才是人妻該做的活動, 哈哈哈! 本來我是suggest去Four Seasons的, 未去過嘛, 之後見Intercon那間日本餐廳Nobu原來有日式Tea Set, 上網睇個set好令好吸引呢! 所以就決定呢間! 其實想試Nobu的晚餐好耐架喇, 沒想到第一次來會是來吃Tea的, kaka!

本來我們怕吃不完, 所以打算點2人份算了, 不過原來這兒來幾人就要點幾人份的, 所以我們只點個3人份! 我果份仲有杯champagne架! 一上枱的先是乾冰, 好華麗! 之後陸續放其他high set上枱, 嘩, 成個presentation勁令呀!! 第一次吃這種日式的tea, 好似懷石料理咁又有少少fushion, 超正! 唔係平時那種3層架~ 這是我食過咁多次tea最令最吸引既一次! haha! 而且食物都好特別, 都是日式的煮法和味道, 唔係淨係得三文治和cakes, 咸點和甜點都好吃! 咸點都算多, arm我! 另外呢度的飲品唔些coffee or tea, 仲有特色的抹茶飲品, 好正呢! 我highly recommend來這兒tea呢 (我地set野有3份, 所以夠多夠睇頭, 2人份的冇咁浮跨放足三層 =p)
Carman安排了生日牌和蠟燭給我和Shirley, 好令呀! 我們又一年一起許願了, happy birthday my TWINS!
三個人妻聚在一起, 談了很多做人老婆、做人媳婦的話呢! 也聽了shirley當了媽媽後夫婦、婆媳關係的轉變, 多謝你行左第一步, 比我同carman借鏡, 日後我地識執生的了 XD

紅豆黑蜜抹茶, 牛奶抹茶! 呢度可以揀特色的抹茶飲品, 好正呀!

一出先的先是乾冰! 出曬煙咁好正呀!!

上曬枱, 呢個Japanese tea set真係超令呀!!!! 我地3個見到都嘩嘩聲!

滋味 (咸點): 龍蝦脆米餅, 鴨肝慕絲包, 海老茶碗蒸, 鰻魚昆布茶果凍, 帝王蟹蕎麥麵沙律 (d咸點好好食)

甘味 (甜點) - 上: 焙茶紅豆蛋卷, 草莓櫻花脆餅, 藍莓馬卡龍, 紫米椰子慕絲杯 (雖然我like咸點多d, 不過d甜點都好睇好食)
甘味 (甜點) - 下: 濃香咖啡鬆餅 (比平時的scone更得我歡心!)

加埋d鬆餅, 勁豐富! 好似懷石料理咁! 我們這兒有3 sets! 所以畫面好豐富! 成個tea既presentation好令呀!!!! 心心眼!

個生日牌都寫得好令好有美感!!

認識左十幾年, 我們今年又一起慶生了! Happy Birthday to u Shirley! this year is special, 因為你已當媽媽了!

我們都要跟這"座"high tea set單獨合照, kekee!!

Carman, Shirley & Karen~ 今餐要多謝曬Carman!! 讓你破費了呢!

我仲有杯champagne飲架! 好正!!
食店: NOBU InterContinental Hong Kong
地址: 尖沙咀梳士巴利道18號香港洲際酒店2樓


在Nobu坐到6點幾先走人~ 跟shirley一起回去, 之後上了她家探baby Karina! 今日好齊人, 有shirley的99, 仲有阿哥和女朋友, 最後老公都番埋黎, 好熱鬧 XD
一個月冇見, bb已經2個半月大了, 比上次見大左好多呢! 而且表情和動作都多左好多, 得意左好多呢~ keke!! 其實我呢2次都抱佢抱得唔錯架

2個半月大的baby Karina~ 表情同動作都多左好多呢!

1個月冇見, bb你大左好多呀!
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/04/29(土)
忘卻年齡的Happy Birthday *12* - Rosians III
已經4月尾喇, 我仲有生日飯未食呢! 今日約左Jelly, Jennifer & Tammy~ 往年我地都比較早食架, 不過jelly早排去了西藏2星期, 所以本來我們約了上星期的, 但我臨時要出差, 所以再改期至今天了!
今年我揀左間吃蒸氣石鍋的, 主打我最喜歡的海鮮! 之前吃過一次蒸氣石鍋覺得不錯, 便想再吃一次! 這兒可自選幾款海鮮, 肉和蔬菜甚至飲品都可以任點, 都算幾抵架~ 我們7點半食, 坐坐下都full house呢! 不過吃蒸氣石鍋真係有點趕, 我們常叫服務員慢慢蒸, 哈哈!
一坐低先問jelly的西藏之旅的趣事, 真係聽得好有趣呢!! haha! 廁所事宜邊食邊說好像真的不太合適 =p 還有是上到珠峰大本營實在太厲害了呢! 好羨慕! 不知我有生之年有沒有機會去一次西藏呢!?

又係呢頂草帽, 好得意呀! haha~

每人半隻乳鴿 + 一盅燉湯! 我們都揀姬崧茸燉螺肉湯

生猛龍蝦 (每人半隻, 都唔錯丫), 貝殼盛盆

北韓鮮鮑魚 (好食呀!!! 大大隻), 蘇格蘭蟶子皇 (都好食)

美國桶蠔, 生劏龍躉件

蟲草花清遠雞、自製鮮牛丸、手剁鮮蝦丸、手打梅菜豬肉丸、家鄉釀豆卜、手切和牛粒、手切和牛肉 (d自家丸好吃wor, 都有d驚喜)

蔬菜, 馬拉糕, 最後的粥精華!


吃埋個粥之後真係好飽, 之後仲有birthday cake食呢! 哈哈! 是Zoe的蛋糕呢, 記得6年前我的生日飯, 我們4個也一起去過cwb那家Zoe cafe吃蛋糕吹蠟燭呢! 轉眼就已6年了呢! 好快呀! thank you girls, 認識左十幾年的朋友們 =p (jelly小四認識, 20年喇!!!)
約左下星期去行山 (如果好天的話), 希望去得成啦! 另外我收到了2017年中算是我其中最開心的一個消息!! so happy for u Jelly!

birthday cakes from Zoe! 上次食, 2011年, 6年前了!!!!!

許今年第12次許願喇, 仲有生日歌聽 =p

tammy, karen, jennifer, jelly =)
食店: 潮福蒸氣石鍋
地址: 尖沙咀厚福街5-6號多富閣1樓


老公的MBA終於出了成績! pass with merit! 那我們可以準備放心買機票, summer又再去英法了! 哈哈哈!
節日慶祝 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/04/28(金)