Daisypath Anniversary tickers
長沙出差 - Day 2
雖然今日是可以訓晏d, 不過仍然是繼續email, wechat, 電話, 好多野要溝通要回要覆, 出差真係唔係咁輕鬆, 公務仍然是需要處理的呀! 令人憂心煩心! 我做野真係太上心了....
lunch同local同事食, 食番餐湘菜啦~ 呢間食過好多次, 第一次食果個魚卵魚標鍋! 好正wor!! 我好鍾意食魚卵架! 下次再必點! yummy! 埋單每人rmb 70, 還好吧~

呢間食過好多次, 第一次食果個魚卵魚標鍋! 好正wor!! 下次再必點!
食店: 湘爵士
地址: 長沙黃興中路27號王府井百貨7層


之後去左行mall, 再去了個客人新開的小酒吧.... 在一個小區裡, 店小小的古色古意的中國風~ 神台放烈酒, 好型 =P 這兒主打烈酒和cocktail~ 飲左4杯whiskey 2杯cocktails~ d whiskey是1997和1990年份的哦! 真係好少有機會飲咁既年份呢酒~ 好正好醇好香...!!! 貴野真係唔同d架! 個客仲調左2杯cocktails比我, 呵呵! 見我今晚機, 佢老婆仲外賣了炸雞給我吃, 太客氣了!
其實自己一個人出差都好free, 食好西, 好爽!

客人新開既酒吧, 古色古意~ 神台放烈酒 =P

飲左4杯whiskey 2杯cocktails~ d whiskey是1997和1990年份的哦! 好正好醇...
食店: 驪酒廊
地址: 長沙建湘路257號


星期三是晚上8點多的飛機, 好好彩冇咩delay, 回到HK已經10pm了, 明天還要上班呢! 我真係唔like星期二三出差.... 因為我仲有d喉嚨發炎, 搭飛機時隻耳仔好塞又痛痛地.... 真係驚呀, 汗! 以後感冒或喉嚨發炎唔好再出差搭飛機呀!!!!
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/02/07(水)
長沙出差 - Day 1
農曆年前最後一飛了, 都唔知雞年飛過幾多次了, 希望狗年唔會再咁辛苦啦...
Lunch同2個local同事食, 她們選了去吃燒肉, 也沒關係啦, 就算喉嚨發炎中, 我還是捨命陪君子, haha! 大陸燒肉都是用炭爐的, 特別有風味~ 香港已經沒有了..... 吃燒肉, 飲果酒 =p 同事認識老闆有7折, 好抵食!

算是韓式燒肉吧! 好吃! 牛舌很厚身~ 我的最愛~
食店: 炎石烤肉
地址: 長沙市坡子街216號悦方ID MALL B1層


lunch完入工地開會睇場, 之後再上office處理下業務就已經是晚上了..... 今晚約左客食飯, 不再是湘菜而是吃日本菜~ 呵呵! 環境還不錯呢, 坐包廂是常識吧!
日本野, 唔會太油膩, 2大碟和牛肉, 睇見已經口水流, shabushabu就最arm了~ 仲有刺身、鰻魚等.... 但最吸引最特別的當然是那隻帝皇蟹啦~ 好大隻, 用黎3食...... 天婦羅、芝士焗、凍食~ 芝士焗的最滋味~ 好香又開胃! 飲埋sake就真的大滿足了 >w< 出trip最開心是可以吃好西 =p
今晚8點幾就回到酒店休息了~ 呵呵~ 其實自己同客食飯都冇同同事食飯咁支力, 因為同同事們好大機會有下場 + 太多野講喇, 哈哈!

sake, 和牛, 蝦, 刺身併盤, 燒鰻魚

帝皇蟹三食 - 天婦羅、芝士焗、凍食
食店: 水燒。清酒和牛
地址: 長沙市解放西路101號


趕得咁辛苦都唔知為乜, 做人本pair應該會舒服好多..... "不怕神一般的對手、只怕豬一般的隊友", 真係至理名言呀!!!! 唉!!
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/02/06(火)
長沙出差 - Day 2
琴晚3點幾先散band, 成4點先訓呀, 真係好累.... 琴晚有飲紅酒, whiskey.... 今日都冇咩hangover真係好難得lor!

今天9am就要出發去機場了, 好彩較左7點幾鬧鐘, 否則真係唔會知醒..... 係lobby等各位同事, 大家個樣還是X迷迷的, 好攪笑.... 上酊車都冇野好講, 訓呀..........
11:30am的飛機, 沒什麼delay, 在飛機上訓唔到, 有個小朋友係後面不斷踢不斷吵, 好煩! 1:30pm左右番到HK~ 之後偽機場食左D野, 老細比我地early release, 仲兜埋我番屋企, 正呀
回到家3點幾, 可惜我都係唔係好訓到, 不斷email和wechat, 攪攪下都係正常下班時間了.... 最後晚上10點幾正式上床訓, 終於可以好好休息了!
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/02/01(木)
長沙出差 - Day 1
又要上長沙了, 不過今次唔係飛機上, 今日呢個時間得高鐵呢.... 好彩搭12點左右車, 由福田出發, 來到長沙已經3:30pm了....
下車立即趕搭地鐵番公司開會, 真係好趕, 仲要拖住個gip仔呀, 好辛苦! 長沙又凍wor.... 好彩個會都好順利, 之前我都有d擔心~ 今次我真係算急中生智了.....
開完會5pm左右, 自己一個去對面食d野, 我今日既第一餐, 真係覺得自己有d慘呢 >.<

高鐵上, 沿路都是雪 *0*

開完會, 好肚餓.... 自己一個人去食番個麻辣煬....


今次黎長沙, 主要是來local的annual dinner, 大部分HK來的都是manager grade以上的, 我地team都來了7個人, 本來仲多2個, 但可惜真係太忙行唔開...... 國內的annual dinner好認真, 國內的春晚, 我都係第一次黎呢d, d人表演得好認識很落力呢! haha!
我地自己坐一圍, 坐table 2好勁, haha! 勁前又勁清, 好似高層咁 XD 因為都認識唔少長沙同事, 所以我地都有很落力地叫囂~ 幫大家打打氣, haha! (我地公司HK冇annual dinner的, 真係好cheap~ 唔係話想去, 但冇真係好cheap呀嘛)
睇睇下, 大家又飲到high high地, 都離曬座去左同其他人敬酒, haha! 玩得幾high既~ hahaha! 我地條team係長沙踩場, 失禮曬!

d食物係粵 + 湘菜~

國內同事的表現.....

表演 - Nobody

表演 - BARBARBAR (呢班同事太hea渣流灘.....)

愛的抱抱.....

自己條team影下相先~

仲有好多好多國內同事

好多都成日contact, 不過都叫唔出名字~ haha!

大家都high曬..... 我地條team係度踩場, 失禮曬!


其實annual dinner好早開始又好早完~ 之後大伙兒去了K房下場, 來到還未到10pm呢~ 有老細, 我地team (有1個同事醉左黎唔到 lol), local同事和2個mkt同事~ 其實我地老細係睇曬咁多個dept架, 同一個老細, 做野係易d既~ 而同老細最close既. 就一定係我地team既, 畢業大家共事了好幾年嘛, 又坐得那麼近....
開左2支black label, 又嗌左唔少歌, 嗌到我喉嚨都唔舒服了 >.< 唱到3點幾先走人.... 個人少少醉但還好, 真係眼訓既..... 明天一早機番HK, 累死了!
今次trip最大收穫, 同老細講左好多野 (well, 其實老細成日都搵我吹水, 我係佢心腹之一), 最主要係講左我今年開左場之後有機會會resign, hahaha! 比老細一d心理準備, 日後條路會易行好多~ haha!

下場, 去唱K..... 呢家我地黎過好多次喇

老細都有黎, 我唱到喉嚨都唔舒服了...

幸福之歌..... 大家high曬.....
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/01/31(水)
長沙出差 - Day 2
今日11點半才見第一個客, 可以瞓得咁晏才下床真係爽~ 哈哈哈! 今次住遠了, 不能由酒店行到工地, 好彩公司都提供車接送方便D姐~ 進工地看了一會之後跟客戶去食lunch了~ 他帶了我去吃麻辣火鍋呢! 中午吃麻辣火鍋, 真的是長沙人才會啦, 哈! 不過也沒關係, 我近年也蠻喜歡吃麻辣火鍋, 通常出差也會來吃一次! 好爽好過癮~ 今次這一家也不錯, 好多明星都來過~ 除左肥牛之外, 吃麻辣鍋我最like就係鴨血了! 吸曬d湯汁真係好正~ 其他配菜如蘿蔔、萵筍、鵝腸、黑柏葉, 都是我喜歡的呢! 呵呵! 好滿足~

lunch就來麻辣火鍋真係好刺激!

我鍾意鴨血、萵筍、鵝腸、黑柏葉! 正呀!
食店: 小龍燚
地址: 長沙黄兴中路168号新大新大厦南侧二楼


吃得飽飽的, 再講去見客~ 這個客是我第一份工時認識的深圳客戶介紹的..... 無啦啦介紹左個大粒野俾我, 我都係介紹比marketing啦~ 我今日都係陪住人地出席一下就行了.... 我都好希望公司可以合作到呀! 而家做人, 真係識人好過識字, 真是真理明言呢!

見完客就同同事匯合出發去機場了! 今天竟然冇delay, 7:30pm起到飛. 9pm就到HK了! 真係好難得! 感動!
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/01/19(金)
長沙出差 - Day 1
長假後上班三天之後, 我今天就要出差長沙了! 真係忙到癲! 今次又好多同事一齊飛, 我哋條Team有成7個人在長沙呢, 哈哈! 不過我們都是各自分開做事見客的.... 還未到達酒店, 我就先接了幾個call, 洗唔洗咁忙! 下午見客前, 先跟同事們一起去吃個lunch,今次唔食湘菜, 去了間小店吃日本拉麵, 都幾正宗架! 日本師傅煮架~ 每人限賣100碗, 賣完就冇架喇~ 拉麵才RMB 40一碗, 比香港便宜一半有多呢~ 舊叉燒很好吃呢~ 小食也點雞炸雞和餃子, 都好吃! 有驚喜! 我地6個同事霸晒成人哋成間店 =P 在吧枱拍照特別有趣, 哈哈!

今日lunch食拉麵, 都好正宗架~

間店得8個位, 我地一行人霸左6個 =p
食店: 麵匠鐵男
地址: 長沙步行街中心廣場白果園巷子口


之後去了見客, 好久沒有進商場了, 見到現場如火如荼地裝修, 突然有一種莫名的感動! 我們的作品快要面世了呀! 見完客之後回會了Office開會, 由四點半一直開到七點多呢, 累死我了!

八點幾我哋條Team和幾個在長沙工作的幾個工程同事一齊打邊爐~ 14個人擠在一張10人枱, 親密啲都唔錯嘅, haha~ 今次去咗食近年大熱的潮汕牛肉火鍋! 這兒選用雲貴川3-4歲的母黄牛, 活牛從屠宰場到顧客餐桌通常控制在3小時以内, 保証牛肉新鮮! 勁多唔同嘅牛肉部位食啊, 啱晒我哋呢啲香港牛魔王! 我們來到時, 什麼五花趾、三花趾, 我們來到時已經沒有了喇 >.< 真係限量供應架! 我地點了生牛筋丸、匙肉、胸口撈、匙柄、牛和、牛肚、雙層肉、牛朴肉、牛柏葉..... 喺香港真係食唔到! 清淡款的火鍋可以吃到牛肉本身的味道! ICHIBAN! 我地在座有3個人升職 (包括我), 3個人請14人, 都係每人RMB 400咋, 好抵食呀!

汕頭八合里海記牛肉店, 今晚吃火鍋, 不再是麻辣火鍋!

d牛好鬼正呀! 勁重牛味! 好多唔同既部位呢~
食店: 汕頭八合里海記牛肉店
地址: 長沙解放西路城市經典附樓VDVC商場四樓
海外工幹 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2018/01/18(木)