Daisypath Anniversary tickers
泡菜豆腐鍋
第一次在家試整泡菜豆腐鍋, 仲落左D帶子粒架, 不錯不錯~ 可以再encore, 簡單易整! 下次要整泡菜豬肉鍋*


同事去左西藏, send左唔少相黎, 好靚! 近年都見好多人去西藏, 我都好想去, 好想係生B之前去一次! 人家說見到青藏高原會感動到流淚.....
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/09/24(日)
芫茜皮蛋魚片湯 + 蠔仔煎蛋
星期日, 下午去游天陣水, 焗下桑拿, 幾爽既...

去完2個旅行都冇好好休息過, 個人勁上火呀! 牙肉都腫了! 趁星期日有時間, 煮番個芫茜皮蛋魚片湯, 我都係第一次整咋, 落左勁多芫茜, 味道仍然清清地好飲! 老公都幾鍾意飲左3碗! 好少可!
仲有第一次整蠔仔煎蛋~ 近來煎蛋炒蛋已懂得技巧, 火侯armarm好! 炒到d蠔仔粒粒勁飽滿又唔老! 這說菜的重點是要加大量蔥和芫茜, 香口好多呢!

芫茜皮蛋魚片湯, 我要下火呀!

蠔仔煎蛋~ d蠔仔粒粒勁飽滿! 火侯真好!

今晚的晚餐......
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/08/20(日)
早退.....
琴晚又溝左酒, 頭好痛..... 個喉嚨唔舒服呀, 可能因為琴晚飲左酒, 講野又大聲啦, 又或者被老公傳染, 佢琴日都SL左2日.....
番到公司, 叫秘書book 11:30am睇醫生啦, 打算睇完就番公司架喇, 點知老細叫我唔好番, 休息下.... 咁吸引既offer, 我梗係遵命啦!

又睇醫生, 今個月第5次, 汗! 今次係喉嚨唔舒服.....

本來今晚約左fd係TST dinner, 不過因為朋友病了所以改期, 那就更好, 我回家之後不用再回TST了, 哈!
回到家樓下才12點幾, 見有時間就去salon剪頭髮, 之後去買餸~ 回到家也不到2點, 回到家, 休息下, 好爽!
老公今晚都早收工, 我地唔洗7pm就食得飯了, 節瓜咸蛋粉絲湯, 豉汁蒸黃立倉, 豆角炒蛋~ yummy! 晚上佢個fd野馬上左黎打機... 我都冇咩招呼佢, 好支力, 入房咁咁下手機就訓著左了....

星期五的晚餐, 今個星期煮左2次飯呀!
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/06/30(金)
紅燒鯇魚腩豆腐煲
琴日奶奶拎左D生果和鯇魚腩上黎, 今天下午就煮左個紅燒鯇魚腩豆腐煲, 第一次煮咋, 又成功了! 上網睇住youtube咁做, 好易姐.... 老公鍾意食鯇魚和紅燒, 都可以話特登為佢做架 =P 我真係夠賢淑 XD
我覺得呢一年我既煮廚簡直大躍進呢! kaka!! 我想買多2個LC煲呢, 一個20一個24cm, 不過唔急既, 慢慢等睇下幾時平!
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/06/04(日)
蒸鯪魚肉釀豆腐
星期六的晚餐, 煮了馬鈴薯燉肉, 蒸鯪魚肉釀豆腐~ 馬鈴薯燉肉整過幾次啦, 因為想清雪櫃裡的薯仔和甘筍, 所以今日再整~ 今次整得非常成功呢! 落左唔少清酒和味琳, 煮20分鐘已經非常入味! 好正!
早2個星期, 媽媽俾左盒百福豆腐我, 今日就買左d鯪魚肉同豆腐一齊蒸~ 基本上是完全沒有難度的菜色~ 簡單健康! 好吃!

馬鈴薯燉肉, 蒸鯪魚肉釀豆腐

Saturday Dinner~ cheers!!
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/05/27(土)
Saturday homemade dinner
呢排星期六都幾得閒, weekend總有起碼一天可以係屋企煮野飯! 做完facial就去街市買餸煮飯, 我都幾like呢d生活! 有了自己的家, 真係好鍾意窩在家, 哈哈! (當然, 我都冇少出到街丫 =p)

今晚煮枸杞豬潤瘦肉湯,蝦乾節瓜粉絲,蒸細鱗魚~ 一見到枸杞即刻忍唔到手, 少見嘛! 好鍾意枸杞果陣甘甜味! 今次碟節瓜粉絲煮得勁好食! 吸曬d雞湯好入味好甜, 食到停唔到口! 仲有第一次食細鱗 (以前屋企唔會買呢種魚), d肉幾紮實, 都唔錯~ 多d食魚都好, 健康d嘛 =p

枸杞豬潤瘦肉湯,蝦乾節瓜粉絲,蒸細鱗魚

Saturday dinner~ 煮少d紅肉!
私房菜館 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/05/20(土)