Daisypath Anniversary tickers
Loretta's Birthday Dinner~
Blue Monday, 約了sally kwan和loretta吃loretta的生日飯~ 3月底生日的她也是白羊哦~ 我們這陣子都是約在星期一, 因為有super mondays的offer嘛, 買1送1的main course好抵!
這晚Loretta想吃中東菜, 最主要是想吃個希臘dish - moussaka! 所以我們今晚去了soho吃希臘菜~ 點了支紅酒, 還有4個main dishes, 唔知點解好肚餓, d菜一上黎時, 我地3個好似餓鬼咁, haha! d中東菜都唔錯呀~
講左唔少結婚同屋企既野, 攪結婚真係好麻煩, 我都唔想經歷多一次了 =p
dessert方面我們點了3個 - tiramisu, baklava & galaktoboureko~ d名好難讀, kaka! Happy Birthday to Loretta~ wish u all the best >w<

moussaka, lamb shank, quail pistachio, chicken kebab

happy birthday to Loretta

Karen, Loretta, Sally~
食店: Olive, Greek & Middle Eastern
地址: 中環蘇豪區伊利近街32號地下
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/03/20(月)
Hello Baby Jiyeon~
上個月閃閃星約CNY Gathering時, 我臨時要出差所以join不到, 所以早2個星期便獨自再相約果子見見面, 本來是說到她家探BB的, 不過她說未上過來我家想來看看, 我當然說她啦~ 我們家那麼近, 很方便....
早上果子帶著11個月大的baby Jiyeon小智妍一早就上來我家~ bb很活潑呢, bb女非常可愛, 水汪汪的眼睛和漲卜卜的面珠很cute呢! 我和果子在談著, bb呀、樓呀、工作呀、老公呀..... BB女自己在玩, 真係乖乖女呢~ 見到小智妍, 我都好似覺得都係生女好D, 哈哈!
同小智妍玩friend左, 所以我可以抱到佢合照, yeah! 呵呵! 我伸個頭埋去佢仲主動kiss我哦~ kekee! so sweet!
本來約今天時果子還未說要搬的, 不過她2個星期後左右就要搬離開奧海了... 想來我們在奧海見面的機會會大大減少呢!! 下次再見小智妍的時候, 她應該又會長大不少呢....

Hello baby Jiyeon智妍!

BB女好靚女, 好活躍!

friend左先可以抱到小智妍位照咋, kaka!
新居派對 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/03/19(日)
五個女人的飯局 @ My Home~
昨晚成4點先訓, 又飲左酒... 好彩都冇咩醉冇hangover咋! 之前都有d驚琴晚會飲到大曬! 今日訓到中午, 之後去了街市, 好似完全冇唔舒服, 好彩好彩!

晚上約了小嘉, 小透, ketu & anmary, 都有一陣子沒有5個女人的gathering了~ 上次是去年的3人生日飯嗎!? =p 上次見面說要到我家, 因為諗住可以坐耐得d同埋自在一點嘛~
這個group入面, 戒食既人越來越多! 牛、魚、羊都有人不吃 (以前一個唔食一樣都算, 而家差不多係每樣食物都各有2人唔食 =_=|||) 所以平時出去食野通常都只能選雞、豬、pasta等, 非常局限.... 我買左壽司, 再整左少少野啦, 忌廉蘑菇湯、白汁薯仔燉雞肉、蕃茄粉絲蜆煲、沙律、雞軟骨、芝士焗大啡菇.... 唔好以為好多野食, 最後都係食淨左幾件壽司同埋少少雞咋 (預左, 炆野通常鍾意整一大煲起碼食2日).... 份量都算唔錯吧!

壽司、忌廉蘑菇湯、白汁薯仔燉雞肉、蕃茄粉絲蜆煲、沙律、雞軟骨、芝士焗大啡菇、parma ham

都好多野食架~

anmary, ketu、小透、小嘉、小豬~


老公番黎仲幫我地影過~ 呢張令d, d食物影得多d =p


是晚話題都是關於保險、動畫和tvb劇集~ 最後還一起看了妙手仁心才離開! 呢套真係好經典, 我細個時都好鍾意架!
下次好快又見面, 因為我就黎生日了, 哈哈哈!
新居派對 | Comments:4 | Trackbacks:0 | 2017/03/18(土)
Goodbye Timothy.....
今天同事Timothy last day了, 嗚.... 真係好唔捨得呢! 他的離職都算係我呢排最唔開心既事, 雖然都係一早知, 不過心情都很忐忑! 一想到日後係office不能隨時地走去佢個位度吹水講是非笑人真係好慘呀, 番工好似少左個樂趣咁 >.<
今日都冇咩點做野, 早上開會, lunch成team加埋mkt成20人一齊去食farewell lunch.... 上左個台度影相, 好好笑.... 臨收工時佢個女同老婆都上左黎, 佢個女是我結婚時的花女, 不過當日扭計出唔到場, 走左.... 哈哈哈!

lunch成20人一齊食 =p

goodbye Timothy >.<

Tim個女Hailie都上左office~


收工一人12人一起再去了吃farewell dinner~ 我係攪手黎架, 我幫手約架! 真係有義氣! 不過tim人面都算廣, 邀請的都有來, 連2位係長沙出差的同事都特登搭高鐵下來呢!
我們又去了金山, 由公司一起慢慢行過來... 呢間金山我地都黎過好多次, 有好多回憶.... 都唔知係度飲high左9 up左幾多野, 仲記有得次飲大左我同同事K一起跟tim爭論h&m定c&a好d, 真係好低b.... 哈哈!
上次黎時都有好多好爆既事, 嘩哈哈! 今次就都有d爆野, 關於人工的, 嘩哈哈!

cheers! all the best!

12個人可以點好多野食... 鮑魚仔38蚊隻好抵!

12位同事一起dinner~

好多人~ kaka!

goodbye Tim, all the best!

我地呢三寶... 才左一個真係好sad!
食店: 金山海鮮酒家
地址: 油麻地吳松街62-68號地下


之後仲有8位同事留守下場去唱K! 跟同事唱過第三次K, 印象最深的是早幾個月係長沙, 飲到大曬, 我仲跳曬制咁唱歌, 汗!
今晚我們都係飲johnny walker, 不過冇咩醉, 好彩! 大家唱到3點幾才散band呢, Tim你真係好有面子哦!

8位同事留守下場去唱K!

用心唱歌中!


Timothy是我工作多年來其中一個真心相對、緊密聯繫、交心、傾到計有共鳴既同事, 亦係我近年認識既新朋友中其中一個交到心的! 雖然認識才2年半左右, 不過我們真係講左好多野, 知道大家好多"秘密"和往事, 仲有講好多好多無聊野!
一來這公司時, 他還是AM, 我坐在他前面, 他算是第一個我feel到友善的同事! 這2年半來真係經歷左好多, 仲記得兩年半前他第一次帶我長沙食飯時講過乜同埋點樣"盡訴心中情"、工作了4個月時係老細bday party上他們送飲醉既我回家的超級趣事、來回大連我們在飛機上既吹水趣事、超凍既上海街頭、長沙唱K、上個月最後一次既長沙whiskey bar和宵夜..... 當然唔少得N個爛醉如泥既晚上, 同埋平時係公司我地倆個唱雙簧式既賤咀和9笑....... 這2年半很開心, 多謝你!
Miss u Tim!!! 我會常常和你contact, 等食花生 lol 4月大家生日見! kaka!
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/03/17(金)
Happy Hour @ AQUA~
收工後又去左happy hour, 第一次去北京道樓上的Aqua!! 那麼出名的店, 我都係第一次來咋! 真是大鄉里! 個景真係超令! 勁大個落地玻璃窗, 好正!
飲了2杯紅酒和點了一些snacks..... 時間過得真快, 那麼快就過了好些年了... 很多事實發生了, 沒有任何傷感, 只是覺得人生很奧妙很有趣! 已走過了人生1/3了, 不知未來還有什麼事會發生呢!

red wine, french fries, smoked salmon toast~

好令的香港美景

超大個落地玻璃, 好美!

第一次來aqua~ good experience
食店: Aqua
地址: 尖沙咀北京道1號29樓
識飲識食 | Comments:0 | Trackbacks:0 | 2017/03/15(水)
顯手藝的星期六
難得清閒的星期六, 中午facial是星期六的regular reschedule~ 之後回家hea, 煮下飯~ 星期六得閒總喜歡煮番兩味~ 今晚又煲湯, 今次煲雞, 仲有第一次整的洋蔥豬扒~ 有骨豬扒夠肥最好食! yummy! 仲整左四季豆和皮蛋蒸水蛋~ 今次d水蛋好成功, 15分鐘好滑剛剛好!

雞湯, 四季豆, 洋蔥豬扒, 皮蛋蒸水蛋

星期六的晚餐
私房菜館 | Comments:2 | Trackbacks:0 | 2017/03/11(土)